اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضایی: بهتر است تعداد تیم ها در لیگ دسته اول کمتر شود/همه به دنبال فروش هستند

سرمربی مس شهر بابک گفت: کیفیت لیگ دسته اول با کم شدن تعداد تیم‌ها بالاتر می‌رود.

رضایی: بهتر است تعداد تیم ها در لیگ دسته اول کمتر شود/همه به دنبال فروش هستند

وحید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط مس شهر بابک در آستانه آغاز مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول اظهار داشت: خداراشکر، بعد از صعودی که داشتیم بچه‌ها مدتی استراحت کردند. سپس شاکله اصلی تیم را حفظ و در کنار آن نفرات جدیدی را جذب کردیم که در تمرینات به ما اضافه شدند و رفته رفته تمریناتمان پرفشارتر شد.

وی تصریح کرد: اردویی را در تهران برگزار و نفرات جدید دیگری را هم اضافه کردیم. فاز اول که بدنسازی بود را به خوبی پشت سر گذاشتیم. بازی‌های دوستانه خوبی هم داشتیم چون در تهران می‌توانیم راحت بازی کنیم. الان برای شروع بازی‌ها آماده می‌شویم که تاریخ آن را ابتدا به ما نوزدهم مهر اعلام کردند. طبق همین تاریخ برنامه ریزی کردیم اما پس از قرعه کشی اعلام شد که بیست و چهارم اولین بازی ما خواهد بود.

سرمربی مس شهربابک با اشاره به مشکل میزبانی این تیم گفت: یکی از معضلات ما این است که نمی‌توانیم در شهربابک میزبانی کنیم. این تصمیم سختگیرانه بود. از سرچشمه تا شهربابک 40دقیقه است و هتل دارد. از سیرجان تا شهربابک هم 45دقیقه راه است و هتل 5 ستاره دارد. خودمان وقتی برای بازی به تهران می‌آییم، از هتل تا زمین یک ساعت در راه هستیم. چطور الان به ما میزبانی نمی‌دهند؟ استادیوم شیک و مجهزی هم داریم که چمن مصنوعی با کیفیتی دارد. فکر می‌کنم در کشور تنها چمن مصنوعی کمپ تیم ملی چنین کیفیتی داشته باشد اما متاسفانه نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم میزبانی کنیم.

 رضایی در مورد اینکه آیا با توجه به این شرایط تمرینات را در شهربابک برگزار می‌کنند، اظهار داشت: فعلا شهر بابک هستیم اما باید ببینیم سیاست باشگاه چیست. بر اساس رایزنی‌هایی که شده اگر قرار است در سیرجان میزبانی کنیم حتما باید در آنجا تمرین کنیم. ما خودمان با میزبانی در سرچشمه موافق بودیم اما با شرایطی که ایجاد شده باید به سیرجان برویم. طبیعی است که باید در سیرجان هم تمرین و هم بازی دوستانه کنیم تا عملا تیم مهمان نباشیم که از راه برسیم و به استادیوم برویم.

وی در مورد اینکه آیا برای استفاده از ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با باشگاه گل‌گهر هماهنگی صورت گرفته، گفت: با این باشگاه و امیرقلعه‌نویی رایزنی کردیم. با ما تماس گرفتند که این جمعه بازی کنیم اما چون فردا ایفمارک هستیم در تلاشیم که با آرمان گهر یا گل گهر حتما یک بازی دوستانه داشته باشیم.

سرمربی مس شهر بابک در مورد قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول عنوان کرد: تیم‌های با سابقه، مدعی و ریشه‌داری در این مسابقات هستند. سال اول حضورمان در لیگ یک است. امیدواریم در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم. همه بازی ها سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. ما هم آماده هستیم که حضوری پرقدرت را در مسابقات داشته باشیم.

رضایی در مورد اینکه آیا به صعود در سال اول فکر می‌کند، گفت: هدف ما این است که در جدول به ثبات برسیم و بعد از آن ضعف‌هایمان را برطرف کنیم. باید پله به پله حرکت کنیم. هنوز از نظر زیرساختی در شهرمان مشکل داریم یعنی زیرساخت‌های ما از فوتبالمان عقب‌تر است.

وی در مورد شرایط و کیفیت برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: اگر تعداد تیم‌ها را کمتر کنند خیلی بهتر است. خیلی از تیم‌ها بودجه ندارند و می‌خواهند کناره گیری کنند. باید 34 هفته بازی برگزار شود. بسیاری از تیم‌ها با این شرایط اقتصادی برای تامین هزینه سفر به مشکل می‌خورند و به خاطر همین تمایلی به حضور ندارند. همه به دنبال فروش هستند. اگر تعداد تیم‌ها کمتر شود کیفیت کار بالا می‌رود و بازیکنان در تیم‌هایی که شرایط استاندارد را داشتند جمع می‌شدند. الان تعداد تیم‌ها خیلی زیاد است و فکر می‌کنم اگر 16 تیم می‌شد بهتر بود.

رضایی در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: جا دارد از کادرفنی آلومینیوم به خصوص رسول خطیبی تشکر کنم که قبول کردند این بازی برگزار شود. بازی خیلی خوبی بود. آلومینیوم تیم با کیفیتی است و خطیبی مثل همیشه تیم خوبی را بسته، ما هم تجربه خوبی به دست آوردیم و توانستیم بخشی از نقاط ضعف و قوتمان را شناسایی کنیم. در بازی‌های دوستانه به دنبال نتیجه نیستیم. به دنبال آبدیده شدن و باتجربه شدن بازیکنان هستیم. امیدوارم روز به روز شرایط بهتری پیدا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول