اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اعتراف تلخ هیات فوتبال؛ خوشه طلایی توان ادامه کار ندارد

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی توضیحاتی را در خصوص شرایط باشگاه خوشه طلایی ساوه ارائه کرد.

اعتراف تلخ هیات فوتبال؛ خوشه طلایی توان ادامه کار ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز سه شنبه در حالی برگزار شد که هنوز تکلیف برخی تیم‌ها مانند خوشه طلایی ساوه از نظر جذب بازیکن و آغاز تمرینات هنوز مشخص نیست.

محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی در مورد آخرین وضعیت باشگاه خوشه طلایی به خبرنگار ورزشی فارس گفت: این باشگاه به دنبال اسپانسر است. دو سه راهکار داریم که باید بررسی شوند. خوشه طلایی خصوصی است و مالکش می‌گوید ادامه کار در توانم نیست. ما هم این مساله را قبول داریم و راضی به ضرر او نیستیم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است امتیاز خوشه طلایی به خارج از استان منتقل شود، گفت: در تلاشیم که اسپانسری برای این باشگاه پیدا شود. سال گذشته هم همین شرایط و مشکلات را داشتند، شرکتی پیدا شد و 4میلیارد تومان کمک کرد. باید ببینیم آیا کسی در استان حاضر به همکاری می‌شود؟ اگر این اتفاق بیفتد که چه بهتر اما در غیر این صورت باید ابتدا در هیات فوتبال استان بررسی کنیم و ببینیم چه می‌شود. بعد از آن هم باید به کمیسیون ماده5 اداره ورزش و جوانان استان برود. با اینحال در کل ما قطعا راضی به خروج امتیاز تیم نیستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول