اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان «قطعاً»اخراج می‌شود ؛ نمایش بارسلونا فاجعه است/ واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بارسا

شب گذشته بارسلونا در دومین بازی لیگ قهرمانان اروپا دوباره با 3 گل از حریفش شکست خورد تا آماری فاجعه‌بار و تاسف‌برانگیز را به ثبت رساند.

کومان «قطعاً»اخراج می‌شود ؛ نمایش بارسلونا فاجعه است/ واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بارسا

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا مقابل بنفیکا در لیسبون باخت تحقیرآمیز دیگری را به ثبت رساند و دوباره 3 بر صفر شکست خورد. آنها در هفته اول نیز مقابل بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده بودند تا آمار فاجعه‌بار و تاسف برانگیزی را در حال حاضر به نمایش گذارند.

پس از این باخت، فابریزیو رومانو،‌خبرنگار مشهور ایتالیایی در توییتی عنوان کرد که رونالد کومان پس از این باخت «قطعاً» اخراج خواهد شد و لاپورتا سعی دارد از بین «ژاوی» و «روبرتو مارتینز» یک مربی را انتخاب کند. 


جلد آ.اس اسپانیا برای کومان با تیتر «کومان غرق شد»

آ.اس اسپانیا و دیگر رسانه‌های این کشور نیز خبر رومانو را تایید کردند و مدعی شدند که دیگر مهلتی وجود ندارد و باشگاه بارسلونا به محض پیدا کردن مربی خود کومان را اخراج خواهد کرد. 

کادنا سر اسپانیا نوشت که امشب خبری مهم در خصوص آینده کومان در بارسلونا منتشر خواهد شد و خود لاپورتا نیز پس از بازی مصاحبه کرد که این باخت عواقبی را در پی خواهد داشت. به همین دلیل انتظار می‌رود، پایان امشب (پنج شنبه) و یا فردا خبر برکناری سرمربی هلندی بارسلونا اعلام شود. 

روزنامه‌های کشور اسپانیا به باخت بارسلونا شدیدا واکنش نشان دادند و تیمِ کنونی کومان را یک «کابوس بزرگ» نامیدند. 

اسپورت با انتشار عکسی از کومان و با تیتر «این واقعا یک کابوس است» از باخت تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بنفیکا نوشت و از یک باخت دردناک دیگر در اروپا صحبت کرد. اسپورت نوشت که صعود بارسلونا به خطر افتاده و شاید این تیم اصلا نتواند راهی مرحله بعدی شود.

این روزنامه البته تعبیر جالبی در خصوص آینده کومان به کار برد و نوشت که سرمربی بارسلونا اکنون دیگر دست‌هایش با طناب گره خورده و بازداشت شده است. اسپورت مدعی شد که کومان به نوعی بازداشت کنونی مدیریت بارسلوناست که تا این تیم سریعاً نسبت به آینده او اظهارنظر کند. 

موندو دپورتیوو با به کار بردن اصطلاحی نوشت که این تیم واقعا بی دفاع است. رسانه بارسایی عکسی از «اریک گارسیا» را نیز منتشر کرد که شب ناامیدکننده‌ای داشت و در پایان نیز از داور مسابقه اخراج شد. 

مارکای مادریدی با تیتر « این نهایت فاجعه است» از نمایش تاسف‌برانگیز تیم بارسلونا صحبت کرد و نوشت که توسعه تیم آبی اناری با مشکل روبه‌رو شده است.

مارکا همچنین از گلزنی کریستیانو رونالدو در لحظات آخر مقابل ویارئال نوشت و از این بازیکن سابق رئال مادرید تمجید کرد.

آ.اس تیتر «غرق شد» را برای کومان به کار برد از اخراج این سرمربی نوشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول