اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:خواب آشفته آقایان تعبیری ندارد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نسبت به شایعه تغییرات مدیریتی در این باشگاه واکنش نشان داد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:خواب آشفته آقایان تعبیری ندارد

محمد نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ماجرای تغییر مدیریت در باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل بازنشستگی او، اظهار داشت: هیچ ماجرایی وجود ندارد و من سر کارم هستم. ما یک موسسه خصوصی هستیم که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل ما نمی‌شود هرچند که اصلا من بازنشسته نیستم.

وی افزود: آن‌هایی که من را انتصاب کرده‌اند دیشب گفتند شما محکم به کارتان ادامه بدهید. افرادی که این صحبت‌ها را مطرح کردند خواب آشفته‌ای دیده‌اند. آن‌ها خواب مدیرعاملی را دیده‌اند و خوابشان تعبیری ندارد. آن‌ها دیدند همه کارها به خوبی پیش می‌رود و تیرشان به سنگ خورده به همین خاطر شایعاتی در‌ مورد مدیرعاملی مطرح کردند. شاید می‌بینند ممکن است باشگاه از دستشان خارج شود که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند وگرنه چیزی  نیست.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: این تیم متعلق به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مالکیت آن در اختیار شرکت نفت است. اگر انتصابی باشد از کارکنان خودشان می‌گذارند. من هم در حال حاضر با هیچ فردی مشکلی ندارم اما کسی نباید پایش را از گلیمش درازتر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول