اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

2 فوتی جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی/24 بیمار شناسایی شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت دو نفر در استان بر اثر کرونا خبر داد و گفت: مجموع کل فوتی های ناشی از ویروس در استان به 1146 نفر رسیده است.

2 فوتی جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی/24 بیمار شناسایی شد

کامبیز مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۶ هزار و ۷ آزمایش در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این تعداد ۳۱ هزار و ۳۸۳ مورد مثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۲۴ مورد مثبت بوده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه از موارد مثبت ۱۳ بیمار بستری و ۱۱ مورد سرپایی بوده است، ادامه‌داد: در حال حاضر ۱۸۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۸۳ نفر به کرونا اثبات شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس، ۹ مورد از بیرجند، از شهرستان‌های سربیشه و درمیان هرکدام دو مورد، از شهرستان‌های زیرکوه، قاینات و نهبندان هرکدام یک مورد و  از طبس ۸ مورد جدید شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین از ۴۷۰ تست سریع  ۹۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر از آنها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت دو مورد جدید در استان خبر داد و گفت: مجموع کل فوتی های ناشی از ویروس در استان به ۱۱۴۶ مورد رسیده است. ‌

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول