اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

رولزرویس هم برقی شد

شرکت خودروسازی رولزرویس اعلام کرد که از سال 2030 به بعد فقط خودروی برقی تولید می‌کند.

رولزرویس هم برقی شد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی رولز رویس انگلیس امروز اعلام کرد که از سال 2030 به بعد تمام خودروهای خود را فقط به شکل برقی به بازار عرضه خواهد کرد.

خودروسازان دیگر انگلیس از جمله بنتلی که متعلق به فولکس واگن است و لندرور که توسط جگوار اداره می‌شود نیز تصمیم مشابهی را اتخاذ کرده است.

رولز رویس که هم اکنون متعلق به شرکت بی‌ام‌و آلمان است در بیانیه خود آورده است که نخستین مدل کاملا برقی خود را به نام «اسپکتر» در اواخر سال 2023 به بازار عرضه خواهد کرد. 

تورستن مولر اِتووس، مدیرعامل رولز رویس در این باره گفته که ما با تولید این مدل جدید برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا سال 2030 تمام خودروهای تولیدی خود را برقی کنیم.

شرکت خودروسازی رولز رویس در جنوب انگلیس واقع است و بنا به گفته مدیرعامل این شرکت تا آن زمان دیگر هیچ خودروی بنزینی یا گازوئیلی توسط رولز رویس تولید نخواهد شد. البته شرکت بی‌ام‌و به عنوان شرکت مادر رولز رویس هنوز تاریخی را برای کنار گذاشتن تولید خودروهای بنزینی و گازوئیلی مشخص نکرده و فقط گفته تا سال 2030 می‌خواهد 50 درصد تولیداتش را برقی کند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول