اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش جالب گواردیولا به گلزنی مسی/ پپ از کدام بازیکن تمجید کرد؟

سرمربی منچسترسیتی پس از باخت مقابل پاریس از گلزنی مسی و درخشش بازیکنان سن ژرمن صحبت کرد.

واکنش جالب گواردیولا به گلزنی مسی/ پپ از کدام بازیکن تمجید کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن با گلزنی لئو مسی مقابل منچسترسیتی به برتری رسید تا رقابت در این گروه به اوج خود برسد.

پاریس اکنون با 4 امتیاز صدرنشین و تیم‌های کلوب بروژ با 4 امتیاز ، منچسترسیتی با 3 امتیاز و لایپزیگ با صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

پپ گواردیولا پس از شکست مقابل پاریس و درخشش مسی گفت: ما می‌دانستیم که کنترل کردن لئو در طول 90 دقیقه امکان ناپذیر است. او به تازگی از کمند مصدومیت بازگشته و هنوز به ریتم اصلی بازنگشته است. با این حال من او را می‌شناسم و می‌دانم وقتی پا به توپ شود، غیر قابل متوقف است.

وی ادامه داد: من از نحوه بازی منچسترسیتی راضی هستم. ما کاری را انجام دادیم که تا حد امکان شکل حملات تیم را به حداقل برسانیم. توانستیم شانس‌هایی هم ایجاد کنیم و به نظرم می‌توانستیم به گل برسیم. مردم نمی‌توانند ما را انکار کنند. ما در پاریس بازی خودمان را انجام دادیم ولی همیشه این ریسک وجود دارد که وقتی توپ از دستت می‌رود آنها می‌توانند با چند بازیکن مخصوصا با حضور وراتی و حضور بازیکنانی مثل نیمار و مسی موقعیت‌های دشوار ایجاد کنند.

سرمربی منچسترسیتی گفت: ما باید گل میزدیم ولی این اتفاق نیفتاد و به نظرم نمایش ما خیلی خوب بود. من عاشق وراتی هستم ولی نباید چشم از مسی هم بپوشیم.

وی ادامه داد: برای مسی آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر او از حضور در پاریس خوشحال است پس من هم خوشحال خواهم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول