اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمترین امکانات زمینه‌ساز صحنه‌های ماندگار شده است

حجت الاسلام مجتبی اشجری گفت: کارکنان خدوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با کمترین امکانات، زمینه ساز بزرگ ترین صحنه های ماندگار انقلاب اسلامی شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمترین امکانات زمینه‌ساز صحنه‌های ماندگار شده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که صبح امروز (سه شنبه 6 مهر) با حضور آیت الله احمد جنتی رئیس این شورا در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: از روح بلند آن حضرت برای انجام این مسئولیت و سپری نمودن راهی که در پیش داریم، مدد می طلبم و از اعتماد حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته به این سرباز کوچک مجموعه شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی سپاسگزارم.

 اشجری از زحمات و تلاش های خالصانه همه همکاران مجموعه، به ویژه قائم مقام های پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سالهای گذشته صمیمانه قدردانی کرد و افزود: از سال ۱۳۵۹ که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت، نشیب و فرازهای فراوانی داشته است و الحمدالله، امروز این شورا توانسته اعتماد زیادی را در نزد مردم به دست آورد و این اعتماد، به سبب تبعیت کارکنان خدوم مجموعه شورا از دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و هدایت های مدبرانه حضرت آیت الله جنتی است.

وی در ادامه اضافه کرد: کارکنان خدوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با کمترین امکانات، زمینه ساز بزرگ ترین صحنه های ماندگار انقلاب اسلامی شدند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن در برگزاری مراسم افزود: علیرغم انتشار و شیوع بیماری کرونا و ضرورت تعطیل ناپذیری مراسم، فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت ها، بر اساس سلامت محوری و با ابتکار و خلاقیت، شکل نو و تازه ای گرفته و این نشان داد که مناسبت های انقلاب اسلامی تعطیل بردار نیست.

وی با تاکید بر این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جایگاه خود را در میان عام و خاص پیدا کرده است اظهار داشت: به صراحت باید بگویم کسانی که به دنبال انحراف و تضعیف این نهاد مولود انقلاب اسلامی هستند، بدانند انحراف و تضعیف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نتیجه بخش نخواهد بود.

اشجری یادآور شد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص جایگاه و اهمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرموده اند «اگر ما این شورا را نمی نداشتیم، بی شک ناسازگاری ها و اشکالات فراوانی در راه اندازی و اداره مراسم مختلف شاهد بودیم. الحمدالله این شورا بوده و به همین دلیل است که این شورا باید بماند».

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: این جمله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سند معتبر و گواهی آشکار بر کارآمدی و ماندگاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

اشجری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ماموریت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی با استفاده از ظرفیت ایام الله و مناسبت هاست، که ان شاء الله موجب آمادگی برای طلوع خورشید ولایت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: افتخار میکنم که خدمتگذار و سرباز نظام مقدس نظام اسلامی هستم و امیدوارم  دعای خیر حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته بدرقه راه کارکنان خدوم این مجموعه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول