اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شایعه است/ پرونده همچنان در نوبت حکم وزارت‌خانه

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اخبار رد صلاحیت شهردار در فضای مجازی شایعه است، گفت: پاسخ درخواست استعلام شورای شهر مبنی بر داشتن صلاحیت و شرایط اولیه و عمومی مثبت بود و اکنون طبق روال شهرهای بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون نفر جمعیت منتظر حکم وزیر کشور است.

رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شایعه است/ پرونده همچنان در نوبت حکم وزارت‌خانه

محمدرضا بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شهردار شهرکرد انتخاب و مدارک هم به وزارت کشور ارسال شد اما قبل از اظهار نظر وزارت کشور در کمیته تطبیق فرمانداری نظری داده شد اما قرار بود این نظر در وزارت کشور بررسی و استعلام شود که قبل از نتیجه این استعلام فرمانداری اقداماتی انجام داد که خارج از روال بود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اخبار رد صلاحیت شهردار در فضای مجازی شایعه است، افزود: پاسخ درخواست استعلام شورای شهر مبنی بر داشتن صلاحیت و شرایط اولیه و عمومی مثبت بود و اکنون طبق روال شهرهای بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون نفر جمعیت منتظر حکم وزیر کشور است.

وی ادامه داد: دریافت حکم وزیر معمولاً دو ماه طول می‌کشد که مدارک محمدتقی جاپلقی ۱۴ شهریورماه ارسال شده و هنوز در نوبت رسیدگی می‌باشد زیراکه اولویت با شهرهای بزرگتر است.

بیاتی در ادامه در پاسخ به اینکه مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر شهرکرد که اکنون در دست اقدام یا جذب بودجه‌اند حول چه موضوعاتی هستند؟ گفت: در خصوص پروژه‌های عمرانی حضور ذهن ندارم اما وضعیت مالی شهرداری در خصوص فعالیت‌های جاری مشکلی ندارد اما در خصوص فعالیت‌های عمرانی باید فکری برای جذب بودجه کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول