اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تجربیات ارزنده پیشکسوتان دفاع مقدس نگارش شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که در دست بیگانگان بود و از خود هیچ نداشت با انقلاب اسلامی احیا شد، گفت: تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس جهت فراموش و از بین نرفتن این آثار باید نوشته شود.

تجربیات ارزنده پیشکسوتان دفاع مقدس نگارش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: استعدادها در وجود انسان خفته است و خداوند می‌خواهد استعدادهای خفته را احیا کنید تا حیات عقلانی، علمی، وجدانی، سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی جامعه رشد کند.

وی بیان داشت: جامعه مرده و در دست بیگانگان که در آن از فطرت، حیات عقلاتی و علمی خبری نیست طبعاً از آن کاری ساخته نیست لذا جهاد و دفاع و در دست بیگانه نبودن جامعه زمینه‌ای است که جامعه می‌تواند رشد پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که در دست بیگانگان بود و از خود هیچ نداشت با انقلاب اسلامی احیا شد، تبیین کرد: خطر بزرگ بی‌تفاوتی در کمین جامعه است.

عبادی اضافه کرد: عدم پایبندی به امر خدا و رسول مبادا موجب لغزش و فتنه‌ای شود که اگر این لغزشگاه پیش بیاید دیگر تنها شامل مقصرها نمی‌شود بلکه همه جامعه را فرا می‌گیرد.

وی بر لزوم نوشتن تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس جهت فراموش و از بین نرفتن این آثار تأکید کرد و افزود: باید بترسیم از اینکه دستاوردهای عظیم انقلاب به دست من و شما ضایع شود و ما این تجربه تلخ را در صدر اسلام داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به پیشکسوتان بسیجی، مطرح کرد: جامعه و نسل آینده خود را با دفاع و جهاد کمک کردید در ثواب همه آن‌ها شریک هستند زیرا هیچ بنیانی مهم‌تر از بنیان استقلال نیست اما شرطش این است خود ما مستقل سعی کنیم همه تصمیم‌گیری های ما در راستای امر خدا و رسولش باشد.

عبادی با تأکید بر اینکه اگر دشمن بر جامعه‌ای تسلط پیدا کند دیگر حد و مرزی برای ظلم و جنایت در حوزه‌های مختلف ندارد، گفت: اگر دشمن مسلط شود هیچ چیز نخواهیم داشت لذا باید همه امور باید بر اطاعت خدا و رسول تنظیم شود تا عزت کشور همواره پابرجا بماند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول