اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتقاد شدید سرمربی طارمی از بازیکنان ؛ چنین شخصیتی نباید در لیگ قهرمانان داشته باشیم

سرمربی پورتو پس از شکست سنگین مقابل تیم فوتبال لیورپول به شدت از نمایش بازیکنانش انتقاد کرد.

انتقاد شدید سرمربی طارمی از بازیکنان ؛ چنین شخصیتی نباید در لیگ قهرمانان داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو مقابل لیورپول در خانه شکست سنگینی را متحمل شد و با وجود گلزنی طارمی به باخت 5 بر یک دست یافت.

سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از این باخت ناامیدکننده در خانه به انتقاد شدید از بازیکنان خود پرداخت و مدعی شد که آنها دستورات مربی را به خوبی اجرا نکردند.

کونسیسائو گفت:‌ من مسئول این شکست سنگین هستم. این بازی، مسابقه ای بود برای آیندگان که درس بگیرند. په په مشکلی در ماهیچه ران پایش داشت و نتوانست در خط دفاعی ما بازی کند. ما مجبور بودیم از «فابیو کاردوسو» به جای او در خط دفاع استفاده کنیم که تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد. با این شرایط وارد زمین شدیم و کمی پس از آغاز یک مصدومیت دیگر برای ما رخ داد و «اوتاویو» تعویض شد. با تعویض او تعادل تیم ما کاملاً به هم خورد و ما خیلی زود پس از بیرون آمدن این بازیکن گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما نباید 5 گل در این بازی می‌خوردیم. 5 گل در تمرینات مشکلی ندارد چون فضایش فرق می‌کند ولی ما نباید 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا دریافت کنیم. ما نباید در این بازی مقابل تیمی مثل لیورپول 9 خطا انجام دهیم. لیورپول تیمی جنگنده و پرفشار است و با عرض بالا بازی می‌کند. ما مقابل چنین تیمی نباید به سادگی توپ را از دست بدهیم.نمایش تیم امروز خیلی خیلی بد بود. اگر ما بخواهیم با چنین نمایش و شخصیتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم باید این فکر کنیم که ایا بازیکنان مایل هستند که با این مربی کار کنند یا نه؟

کونسیسائو گفت: باید بررسی کنیم که تیم در کجاها اشتباه کرد و پس از آن باید با مدیریت حرف بزنم. بازیکنان تا به امروز به چیزهایی که گفته بودم عمل کردند ولی امروز خیلی خیلی بد بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول