اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران اربعین/ روازنه 200 نفر ویزیت می‌شوند+عکس و فیلم

گروه جهادی دندانپزشکان منتظران ظهور متشکل از تعدادی از دندانپزشکان داوطلب برای سومین سال در ایام اربعین با حضور در کربلا به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران اربعین/ روازنه 200 نفر ویزیت می‌شوند+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به کربلای معلی گروه جهادی دندانپزشکان منتظران ظهور متشکل از تعدادی از دندانپزشکان داوطلب با حضور در کربلا به ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران و مجاوران اباعبدالله الحسین (ع) می‌پردازند.

 

ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران و مجاوران برای سومین سال

عادلی مسئول این گروه در گفت‌وگو با فارس درباره خدمات این گروه گفت: گروه جهادی منتظران ظهور برای سومین سال است که در ایام اربعین حسینی به ارائه خدمات داندانپزشکی به زائران و مجاوران حرم امام حسین (ع) می‌پردازند.

 

خدمات دندانپزشکی به زائران اربعین

جای خالی خدمات دندانپزشکی در اربعین

وی در خصوص دلایل ارائه این خدمات گفت: طی سالهای اخیر باحضور در عراق دیدیم جای چنین خدماتی بسیار خالی است و هم زائران و هم مردم عراق به خدمات دندانپزشکی نیاز دارند.

 

حضور دندانپزشکان به صورت داوطلبانه و با هزینه شخصی

عادلی ادامه داد: به این ترتیب گروه با حضور تعدادی از دندانپزشکان داوطلب تشکیل و این عزیزان با هزینه شخصی تجهیزات را تهیه و راهی عراق شدیم و اکنون سه سال است در ایام اربعین حسینی به ارائه خدمات به زائران و مجاوران می‌پردازیم.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور از ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی توسط گروه خبر داد و گفت: طی ایامی که در کربلا حضور داریم خدمات مختلف تخصصی از جمله ترمیم، عصب کشی و جراحی در کنار دیگر امور دندانپزشکی به صورت کاملا رایگان ارائه می‌کنیم.

 

 حضور ۵۰ دندانپزشک و دستیار در کربلا

وی از حضور ۵۰ دندانپزشک و دستیار در کربلا خبر داد و گفت: تا سالهای قبل گروه با حضور ۱۵۰ نفر در کربلا حضور پیدا می‌کرد، اما امسال به دلیل محدودیت تنها توانستیم ۵۰ نفر به عراق اعزام کنیم.

 ارائه خدمات روزانه به ۲۰۰ نفر

عادلی از ارائه خدمات روزانه به ۲۰۰ نفر خبر داد و گفت: تیم مستقر در کربلا با چند شیفت کار روزانه به بیش از ۲۰۰ زائر و مجاور آقا اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه می‌کنند و این خدمات تا روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول