اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال جوانان جهان| سعادت: خیلی ناراحت هستیم/ شانس با ما یار نبود

پشت خط زن تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: از اینکه در ابتدای تورنمنت نتوانستیم بازی‌های خوبی از خود نشان دهیم خیلی ناراحت هستیم.

والیبال جوانان جهان| سعادت: خیلی ناراحت هستیم/ شانس با ما یار نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان، با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل مراکش، به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

بردیا سعادت ملی‌پوش جوان ایران با اشاره به بدشانسی تیم ملی جوانان در شروع تورنمنت ایتالیا، گفت: ابتدا بگویم از این‌که در آغاز مسابقات قهرمانی جوانان جهان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم توانایی و بازی‌ واقعی خود را به نمایش بگذاریم، ناراحت هستیم. امیدوارم در ادامه مسابقات تا آن‌جا که ممکن است، خوب کار کنیم.

سعادت درمورد پیروزی تیم ملی مقابل مراکش هم گفت: پیش از این و در مرحله گروهی مسابقات با مراکش بازی کردیم و از این تیم شناخت داشتیم. به خوبی نقاط ضعف مراکش را می‌دانستیم و با آنالیزی که از این تیم داشتیم، آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم.

محمد یاکی، کاپیتان مراکش هم درخصوص بازی امروز و شکست مقابل ایران خاطرنشان کرد: تیم مراکش برخی بازیکنان کلیدی از جمله لیبروی تیم را در اختیار نداشت و این مسئله باعث شد مدافع میانی، مجبور شود کار دریافت را هم برعهده بگیرد. با این حال، سعی کردیم بازی به بازی پیشرفت کنیم و از حضور در چنین مسابقاتی درس بگیریم.

‌انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول