اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس جدید دادگستری بستان‌آباد معرفی شد

محمدباقر فتحی به‌عنوان رئیس دادگستری بستان‌آباد معرفی و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده تجلیل شد.

رئیس جدید  دادگستری بستان‌آباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، در مراسمی با حضور فیض‌اللهی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری‌کل استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بستان‌آباد، محمدباقر فتحی به‌عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده تجلیل شد.

فیض‌اللهی در این جلسه با اشاره به اینکه قانون بد بهتر از بی‌قانونی است، گفت: قضات برای اجرای عدالت و حفاظت از حقوق عامه گاهاً، با خلأ قانونی یا نقص در قانون مواجه هستند اما ملاک برای همه، قوانین موجود است.

وی همچنین افزایش برخی از پرونده‌های حقوقی را ناشی از تکانه‌های اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: در یک سال گذشته برخی از دعاوی حقوقی از جمله دعاوی فسخ یا ابطال معامله و یا الزام به ایفای تعهد بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است که به دلیل مشکلات اقتصادی و فشار آن بر زندگی مردم بوده است.

فیض‌اللهی در ادامه با تقدیر از زحمات چهار ساله حجت‌الاسلام علیزاده به عنوان رئیس دادگستری بستان‌آباد، مردم‌داری، حسن خلق و قاطعیت در عمل و تصمیم را از جمله شاخصه‌های وی برشمرد و بر ادامه مسیر و ارتقاء وضعیت کیفی و کمی حوزه قضایی در دوره مدیریت جدید تأکید کرد.

در پایان این مراسم حکم ریاست محمدباقر فتحی و لوح سپاس رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی از خدمات حجت‌الاسلام علیزاده تحویل گردید.

انتهای پیام/60035/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول