اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: با انتخاب اصلح مشکلات پرسپولیس حل می شود/الهلال ضعیف نیست/دنبال گروکشی با فدراسیون نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال از دل مسابقات می‌آید و متاسفانه باید با بازی های تدارکاتی و دوستانه به مصاف این تیم برویم.

گل‌محمدی: با انتخاب اصلح مشکلات پرسپولیس حل می شود/الهلال ضعیف نیست/دنبال گروکشی با فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  یحیی گل محمدی در حاشیه امروز تمرین تیم پرسپولیس اظهار داشت: وضعیت تمرینی بازیکنان خوب است. بچه ها با انگیزه بالا روز به روز پیشرفت می کنند. از نظر تمرینی و بدنی شرایط خوبی دارند. فقط احتیاج به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.

*الهلال از دل لیگش می آید

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده، مشکلی که داریم بحث نبودن در شرایط مسابقه است. الهلال و استقلال تاجیکستان از دل مسابقات می‌آیند ولی  متاسفانه ما باید با بازی های تدارکاتی و دوستانه به مصاف این تیم ها برویم. یک بازی با پیکان انجام دادیم. روز نهم هم با شهرداری آستارا بازی داریم و ان‌شاالله شانزدهم هم با سپاهان بازی داریم.

*باید مشکلات را به حداقل برسانیم

سرمربی سرخپوشان اضافه کرد: امیدوارم برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که با آمادگی خوبی به مصاف الهلال برویم. بازی در عربستان بسیار مشکل است به خصوص اینکه تیم ملی چهار روز قبل از ما با کره بازی می‌کند و بعد از آن بدون آنکه تمرین دیگری داشته باشیم به مصاف الهلال می‌رویم. ما برای هماهنگی بیشتر نیاز به تمرین داریم. متأسفانه این مشکلات وجود دارد. باید سعی کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل به مصاف حریف‌مان برویم.

* شجاعی و کمال به بازی نمی رسند

وی در مورد مصدومان پرسپولیس در بازی با الهلال گفت: علی شجاعی قطعاً نمی‌رسد، کمال کامیابی‌نیا هم بعید است به این بازی برسد مهدی‌خانی هم که دستش شکسته و 2-3 ماه کار دارد.

*جور کردن بازی دوستانه راحت نیست

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود بازی‌های تدارکاتی مثل بازی با سپاهان به گونه‌ای باشد ملی‌پوشان را در اختیار داشته باشند، عنوان کرد: جور کردن بازی دوستانه راحت نیست و اینگونه نیست که ما با هر کس که دلمان بخواهد بازی کنیم.  تیم‌های دیگر هم برنامه دارند. در آن زمان شرایط سپاهان برای برگزاری مسابقه مناسب بود و آنها هم قبول کردند با ما بازی کنند. برگزاری بازی دوستانه راحت نیست و معذوراتی وجود دارد این بازی می‌تواند کمک خوبی باشد.

*نبود کارگزار و اسپانسر گریبانمان را گرفته است

گل‌محمدی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه مشکلات هست خیلی وقت هم هست که وجود دارد اما ما سعی کردیم کار خودمان را بکنیم و اولویت‌ و تمرکزمان تیم و کار فنی پرسپولیس باشد. این را اولویت خود قرار داده‌ایم اما مشکلات مالی و مدیریتی هست. نبود کارگزار و اسپانسر گریبانگیرمان است. پنجره باشگاه هم بسته است. منابع کافی هم وجود ندارد تا بتوانیم پنجره را باز کنیم تا بادی بیاید. می‌خواهیم با روحیه خوب و بهتر وارد مسابقات شویم. 

*امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد

وی در مورد اینکه نقش اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در حل مشکلات چیست، عنوان کرد: نمی‌دانم. آنها نیز به اندازه خودشان کمک می کنند امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود به باشگاه و تیم کمک کند و هر کسی که به این باشگاه می‌آید بتواند مشکلات را برطرف کند. این مشکلات قابل حل شدن است. با برنامه‌های خوب و انتخاب نفرات اصلح می‌توان مشکلات را برطرف کرد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

* انتخاب خوب می تواند به پرسپولیس کمک کند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه نام افرادی که برای مدیریت و هیأت مدیره پرسپولیس مطرح است خیلی امیدوارکننده نیست و حتی برخی از آنها تجربه لیگ برتری هم ندارند، اظهار داشت: در حیطه و اختیارات من نیست که در مورد هیأت مدیره و اینکه چه کسانی انتخاب می‌شوند اظهار نظر کنم. اجازه بدهید تمرکزمان روی تیم و بازیکنان باشد. مسئولان امر و متولیان باشگاه از این مسائل خبر دارند از شرایطی که وجود دارد باخبر هستند و با انتخاب خوب می‌توانند خیلی به پرسپولیس کمک کنند ما سرمان در کار خودمان است. تمرکزمان روی کار فنی است و اگر بخواهیم توجه‌مان معطوف به هیأت مدیره باشد از هدف اصلی که همان بحث فنی است دور می‌شویم.

*با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای ما به پایان رسیده است

گل‌محمدی در مورد اینکه فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات باشگاه به پایان رسید یا نه، گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای ما به اتمام رسیده است.بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا توانایی‌های خود را بیشتر نشان بدهند. آنها با جان و دل به پرسپولیس آمده‌اند و با خواست قلبی‌شان این تیم را انتخاب کردند و عاشق پرسپولیس بودند. بازیکنانی که از قبل در پرسپولیس بودند نیز همین شرایط را دارند. هر کدام از آنها می‌توانستند با قراردادهای بهتر به تیم‌های دیگری بروند اما بدون ریالی دریافتی با باشگاه قرارداد بسته‌اند که از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان قلب و روح‌شان با پرسپولیس است و با عشق و علاقه کار می‌کنند و از خیلی از پیشنهادهای مالی گذشته‌اند.

*الهلال ضعیف نیست

وی در مورد اینکه گفته می‌شود الهلال تیم ضعیفی است، گفت: متأسفانه به گونه‌ای صحبت می‌شود که انگار با تیم ضعیفی بازی داریم. این مسئله ذهن‌‌ها را پر کرده است که اینجوری نیست. حریف 4-5 بازیکن خارجی سطح بالا دارد، 9 ملی‌پوش دارد اما برخی دست روی یکی دو بازیکن مصدوم آنها گذاشته‌اند که آنها نیز به بازی می‌رسند. ما با حریف در استادیوم خصوصی خودش و با حضور هواداران آنها بازی داریم. مشکلاتی هم داریم که همه می‌دانند. الهلال یک تیم حرفه‌ای است که 2-3 دوره پشت سر هم قهرمان آسیا شده، هم قهرمان شده و هم تیم پرمهره‌ای است بنابراین کار سختی پیش‌رو داریم. اما چو انداخته‌اند که حریف تیم ضعیفی است که اصلاً اینجوری نیست. ما باید مبارزه کنیم و امیدمان مثل گذشته به غیرت بازیکنان است که با دوندگی زیاد و با تلاش فراوان دست پر برگردیم. انگیزه‌های زیادی برای این بازی داریم. هیچکس فکر نکند بازی راحتی داریم. اما متأسفانه جو بدی راه انداخته‌اند.

*کار سختی مقابل الهلال داریم

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فیلم بازی‌های حریف را نگاه می‌کنیم. آنها تیم بسیار متفاوتی هستند بازی‌های خوب و فنی از این تیم دیده‌ایم کار سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به مشکلاتی که در باشگاه داریم سعی می‌کنیم مشکلات را فراموش کنیم و وارد مسابقات شویم.

*مشکلاتی هست که بگویم شان پرسپولیس پایین می آید

گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی برسد و تیم‌های ایرانی در رسیدن به قهرمانی ناکام بوده‌اند، گفت: کار بسیار سخت است، جدال نابرابری بین تیم‌های  ما و تیم‌های خارجی وجود دارد. حریفان خارجی ما امکانات فوق‌العاده دارند اما ما گاهی برای زمین تمرین هم دچار مشکل می‌شویم. مشکلاتی هست که اگر بخواهیم حرف بزنیم شأن و منزلت باشگاه پایین می‌آید. من به هواداران یک قول می‌دهم اینکه با تمام وجود به میدان برویم. این کاری است که بلدیم که با تمام وجود بازی کنیم و بازیکنان تمام وجودشان را در زمین بگذارند. امیدوارم خدا هم کمک‌مان کند و با دعای خیر هواداران بازی خوبی انجام بدهیم.

*صحبت در مورد سوپرجام کمکی به وضع ما نمی کند

وی در مورد اینکه چه دلایلی باعث شد سوپرجام با فولاد برگزار نشود، عنوان کرد: اکنون صحبت در مورد برگزار نشدن سوپرجام کمکی به ما نمی‌کند. اینکه در آن زمان ما خوب آماده نبودیم و تیم ملی هم یکی از دلایل برگزار نشدن بازی بود و ما در شرایط مسابقه نبودیم و بازیکنان را آماده آن بازی نکرده بودیم. اکنون اینکه به چه دلایلی مسابقه سوپرجام برگزار نشده یا چه اتفاقاتی افتاده این بازی برگزار نشده است خیلی به ما کمک نمی‌کند ما باید با تمرین و آمادگی بیشتر به مصاف  حریف برویم.

* دنبال امتیاز گرفتن و گروکشی نیستیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دستیاران شما به تیم ملی رفته‌اند و به این تیم کمک کرده‌اند اما فدراسیون کمکی به پرسپولیس در برگزاری سوپرجام نکرد و همچنین جذب بازیکنان خارجی، گفت: من هرگز نگفته‌ام که دستیاران‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم. ما همواره به تیم‌های پایه و تیم‌های ملی بزرگسال کمک کرده‌ایم و منتی از این بابت سر هیچکسی نداریم باعث افتخار است که هم مربی و هم بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی حضور داشته باشند اما تعامل بین فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند. ما دنبال این تعامل هستیم. امیدوارم که همانطور که ما با تمام وجود برای تیم ملی زحمت کشیدیم و بازیکنان و مربیان در این تیم زحمت کشیده‌اند منتی هم نیست. دنبال گرفتن امتیاز و گروکشی هم نیستیم. باید تعامل وجود داشته باشد تا بتوانیم به همدیگر بیشتر کمک کنیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول