اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ایراد اصلی تیم ملی فوتسال از دید ملی پوش سابق/ وقتی پایتخت تیم ندارد یعنی فاجعه

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال باید با مشورت و یکدلی، از همه بزرگان فوتسال بخواهد که در توسعه این ورزش کمک کنند.

ایراد اصلی تیم ملی فوتسال از دید ملی پوش سابق/ وقتی پایتخت تیم ندارد یعنی فاجعه

رضا ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی 2021 لیتوانی اظهار داشت: شب گذشته در بازی مقابل قزاقستان عیار تیم ملی به طور کلی مشخص شد. البته همه بازیکنان تیم و کادر فنی تمام تلاش خود را کردند اما خوشبختانه یا متأسفانه تیم ملی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بازماند.

وی افزود: ساختار دفاعی تیم از ابتدای مسابقات ضعیف بود و باید همه ما قبول کنیم که در خط دفاع ضعف داشتیم. در تورنمنت سنگینی مثل جام جهانی بازیکنان باید آماده هرگونه درگیری فیزکی و تاکتیکی باشند، اما تیم ملی در تمامی نیمه‌های دوم بازی های خود را از لحاظ فیزیک و بدنی از دست داد. این نشان دهنده میانگین سنی بازیکنان بود. در طول این مسابقات در نیمه‌های اول پیروز و در نیمه‌های دوم بازنده بودیم. البته نه از نظر نتیجه، از نظر صلابت  فیزیکی و جسمی بازیکنان.

دروازه بان سابق تیم ملی ادامه داد: من اگر حرفی می‌زنم از روی دلسوزی است. نه به دنبال جایگاهی در تیم ملی بوده‌ام و هستم، بلکه تنها به عنوان یک دلسوز که سال‌های سال در این رشته فعالیت داشتم حرفم را می‌زنم. در طول مسابقات ما فقط از بازیکنان باتجربه استفاده کردیم که این کار از لحاظ تاکتیکی  با سایر تیم‌ها متفاوت بود. تیم ملی باید تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها باشد و تیم ما در طول این مسابقات فقط از باتجربه‌های خود استفاده کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع جام جهانی ما قرعه خوبی داشتیم و به راحتی می‌توانستیم تا مرحله فینال صعود کنیم. همه چیز دست خودمان بود اما متأسفانه نشد. فدراسیون باید کار جدیدی کند و پیشنهاد می‌دهم تمام رده‌های مختلف تیم ملی را چه بزرگسالان، چه امید و چه زیر 20 سال را دوباره شکل دهیم. این موضوع خیلی بد است که ما از پیشکسوتان‌مان استفاده نمی‌کنیم، اما این بار فدراسیون با مشورت و یکدلی از همه بزرگان فوتسال بخواهد که در توسعه این ورزش فعال باشند، اما یک فاجعه‌ای که سال‌هاست رخ داده و بارها تکرار کرده‌ام، پایتخت تیم ندارد. این یک فاجعه بزرگ برای فوتسال ایران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول