اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

دولت روحانی دو سوم آئین نامه‌های اجرایی قانون بودجه را تصویب نکرد

مطابق بررسی های دیوان محاسبات کشور تعداد 39 حکم قانون بودجه امسال متضمن تدوین، تهیه، تصویب و ابلاغ آئین‌نامه، دستورالعمل، ترتیبات اجرائی و ... با مهلت مقرر تا پایان تیرماه بوده که بابت تعداد 26 فقره یعنی دو سوم این احکام، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها یا ترتیبات اجرائی مربوطه تا پایان تیرماه، تدوین و تصویب نگردیده است.

دولت روحانی دو سوم آئین نامه‌های اجرایی قانون بودجه را تصویب نکرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دیوان محاسبات کشور در گزارشی با اشاره به اینکه بررسی و تهیه گزارش عملکرد تعداد 175 جزء، بند و تبصره از احکام مندرج در تبصره‌های قانون بودجه سال 1400 کشور با عطف نظر به مهلت‌های زمانی تعیین شده و ارتباط آنها با منابع بودجه عمومی دولت در دستور کار قرار گرفت، اعلام کرد: در محدوده رسیدگی‌ها، تعداد (60) حکم به صورت کامل اجرا شده، تعداد (55) حکم بصورت ناقص و تعداد (60) حکم اجراء نگردیده است.

در ادامه گزارش دیوان محاسبات کشور آمده است: در احکام منتخب، برای ارائه عملکرد در بازه زمانی این گزارش، تعداد 39 حکم متضمن تدوین، تهیه، تصویب و ابلاغ آئین‌نامه، دستورالعمل، ترتیبات اجرائی و ... با مهلت مقرر تا پایان تیرماه سال 1400 بوده، بر این اساس به‌رغم تأکید مقنن، بابت تعداد (26) فقره بند، جزء و تبصره، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها یا ترتیبات اجرائی مربوطه تا پایان تیرماه 1400 تدوین و تصویب نگردیده که جزئیات آن به شرح جدول ذیل می‌باشد:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول