اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

حجت‌الاسلام غلامی ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت

رئیس شورای سیاستگذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت و از این عالم برجسته به عنوان یار و یاوری صدیق برای انقلاب اسلامی یاد کرد.

حجت‌الاسلام غلامی ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رضا غلامی، رئیس شورای سیاستگذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در پی رحلت آیت الله حسن‌زاده آملی، مرجع تقلید و از علمای برجسته اسلام پیام تسلیتی صادر کرد که متن ان به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون 

ارتحال عالم ربانی و ذوفنون، حکیم و عارف والامقام و مرشد اهل سلوک الی الله، حضرت آیت الله العظمی حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه برای جامعه الهی به ویژه حوزه‌های علمیه جانسوز است.

این شخصیت نورانی که دهه‌های متوالی از سعی و کوشش مجدانه در جهت بسط و تعمیق حکمتِ جامع اسلامی و عرفان‌ ناب اهل بیت علیهم السلام دریغ نداشت، و همواره یار و یاوری صدیق برای انقلاب اسلامی بود برای همیشه به عالم ملکوت سفر کرد و اهل معنا و تعالی را در حسرت تداوم بهره‌گیری دنیوی از فیوضات خود باقی گذاشت.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و همچنین‌ جمیع رهروان مسیر قدسی اسلام تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات آن علامه فقید را مسالت دارم.

همچنین امیدوارم بهره‌گیری عمیق از ده‌ها اثر گرانسنگ مرحوم استاد به یکی از برنامه‌های اصلی مراکز علمی و تحقیقی حوزه و دانشگاه تبدیل گردیده و به یاری خداوند غور در این آثار، کمک موثری به گشایش راه‌های تازه در ساحت علم و معرفت منجر گردد.

به گزارش فارس، آیت الله حسن‌زاده آملی شب گذشته در ۹۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول