اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

پیشنهاد مطالعه| خاطرات شهدای دانشگاه رضوی در 6 جلد

مجموعه ۶ جلدی «خاطرات شهدای دانشگاه رضوی» به نویسندگی طیبه مزینانی در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) به چاپ رسید و این بار همزمان با هفته دفاع مقدس برای مطالعه پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد مطالعه| خاطرات شهدای دانشگاه رضوی در 6 جلد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مجموعه ۶ جلدی «خاطرات شهدای دانشگاه رضوی» به نویسندگی طیبه مزینانی در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) به چاپ رسید و این بار همزمان با هفته دفاع مقدس برای مطالعه پیشنهاد می‌شود.

این مجموعه که در قالب مصاحبه با خانواده و همرزمان شهدا جمع‌آور شده شامل عناوین «چشم‌هایش را می‌شناختم»، «دیدن روی ماه»، «یکی از آن پنج نفر»، «ای کاش شهید می‌شدم»، «قرار بود نشانه نباشد» و «باشد که نباشیم» می‌شود.

هر یک از این کتاب‌های مجموعه ۶ جلدی اشاره به زندگی یکی از شهدای دانشگاه رضوی دارد؛ کتاب «چشم‌هایش را می‌شناختم» اشاره به خاطرات شهید سیدحسین  عظیمی، کتاب «دیدن روی ماه» حاوی خاطرات شهید علی عباس حسین پور، «یکی از آن پنج نفر» در بردارنده خاطرات شهید محمدرضا اویسی‌ثانی، «ای کاش شهید می‌شدم» خاطرات شهید حشمت‌الله رضایی، «قرار بود نشانه نباشد» خاطرات شهید علیرضا نکونام و «باشد که نباشیم» خاطرات شهید نعمت‌الله پیغان است.

گفتنی است، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ۲۰ شهید طی سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن تقدیم کرده که ۱۸ شهید طی جنگ تحمیلی و دو شهید بعد از جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند و مقرر شده یک مجموعه کتاب ۱۷ جلدی با عنوان «مجاوران خورشید» نوشته شود که اکنون ۶ جلد از این مجموعه توسط انتشارات به نشر چاپ و روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول