اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اختتامیه جشنواره هنری دانشگاهیان برگزار شد

جشنواره هنری دانشگاهیان با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره هنری دانشگاهیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، همایش بزرگ اربعینی‌ها همراه با اختتامیه اولین جشنواره هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گیلان با اشاره به اینکه دشمنان ما ملت ما را دوست ندارند، اظهار کرد: دشمنان ما با مکر و حیله به دنبال این هستند که خود را خوب نشان دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عباسی با اشاره به اینکه ایمان به خداوند نداشتن باعث سقوط در جهالت و بدبختی می‌شود، گفت: همایش اربعین باعث برگشت انسان‌های گناهکار به دامن اسلام و اهل‌بیت علیه‌السلام می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند همواره حامی بندگان خوب خود است، افزود: خداوند همین‌جا عذاب گناه‌های کوچک انسان‌های خوب خود را به آن‌ها نشان می‌دهد.

عباسی با اشاره به اینکه دومین پیامد نهضت عاشورا و قیام عاشورا، شکستن ابهت یزید بود، گفت: انقلاب اسلامی ما نیز ابهت شرق و غرب را شکست و در دوران دفاع نیز جوانان ما بدون ترس ابهت صدام و آمریکا و تمامی مستکبرین عالم را شکستند و این نشأت گرفته سیره سیدالشهدا است.

وی با بیان اینکه بیداری ملت‌های مظلوم عالم نشأت گرفته از نهضت عاشورا است، تصریح کرد: امروز مردم مسلمان سراسر دنیا در مقابل ظلم حکام ظالم خود ایستادگی می‌کنند که این‌ها همگی به پشتوانه فرهنگ عاشورا نشات می‌گیرد.

 

به گزارش فارس، در پایان این جشنواره از تعداد ۱۷ اثر برگزیده جشنواره در بخش دفاع مقدس و حوزه‌های مختلف فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول