اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برزگر: امیدوارم یزدانی انتقام بگیرد/همیشه بعد از المپیک نتایج کشتی خوب بوده

پیشکسوت کشتی ایران گفت: مطمئنم یزدانی می‌تواند برنده مبارزه با تیلور باشد اما نمی‌دانم چگونه.

برزگر: امیدوارم یزدانی انتقام بگیرد/همیشه بعد از المپیک نتایج کشتی خوب بوده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کشتی آزاد از ۱۰ مهرماه به میزبانی اسلو نروژ آغاز خواهد شد که کاروان کشورمان در ۱۰ وزن به صورت کامل در این مسابقات حضور خواهد داشت.

با اعلام ترکیب روسیه و آمریکا در مسابقات جهانی مشخص شد جردن باروز و جیدن کاکس به ترکیب تیم ملی آمریکا بازگشته‌اند. از طرفی غول‌های روسی مانند عبدالرشید سعداله‌یف هم در مسابقات جهانی به دنبال کسب مدال طلا هستند. احتمال رویارویی حریفان آمریکایی و روسی با آزادکاران کشورمان وجود دارد.

منصور برزگر پیشکسوت کشتی کشورمان در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط ملی‌پوشان و رویارویی با حریفان جهانی، عنوان کرد: من به تمرینات تیم ملی کشتی آزاد نرفتم و اطلاعی از وضعیت بچه‌های خودمان ندارم اما می‌دانم برای مسابقات جهانی عنوان‌داران کشورهای مختلف معرفی شدند.

دارنده مدال طلای جهان در سال ۱۹۷۳ خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا همه کشورها مشکل دارند اما بعد از المپیک ایران همیشه نتایج خوبی در مسابقات جهانی گرفته است و ما انتظار داریم این نتایج خوب در نروژ هم تکرار شود. الان نمی‌دانم وضعیت حسن یزدانی برای رقابت با دیوید تیلور به چه شکلی است اما امیدوارم بتواند انتقام مسابقات قبل را بگیرد‌ انتظار وجود دارد اما چون تمرینات را ندیده‌ام نمی‌توانم ارزیابی کنم.

برزگر ادامه داد: اگر کشتی ۵۰ -۵۰ را نتوانیم ببریم نشان می‌دهد خوب برنامه‌ریزی و تمرین نکردیم. یزدانی بیشتر از تیلور است چرا که تیلور فقط روی چند حرکت کار می‌کند. اگر مربیان بتوانند روی حرکات او کار کنند یزدانی می‌تواند برنده این مسابقه باشد. مطمئنم این اتفاق می‌افتد اما چطوری نمی‌دانم.

نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۶ مونترال در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: کشتی‌گیران باید کشتی خود را بگیرند اما اینکه چه نتیجه‌ای کسب می شود نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما در سال ۱۹۶۱ و ۶۵ قهرمان جهان شدیم، این موضوع به برنامه‌ریزی و تمرینات بر می‌گردد. حالا باید ببینیم آیا برای مبارزه یزدانی و تیلور برنامه‌ریزی خوبی شده یا خیر؟

این پیشکسوت کشتی همچنین با اشاره به اینکه حمایت مالی و در نظر گرفتن پاداش هم کمک زیادی به ورزشکاران می‌کند، گفت: در همه جای دنیا برای ورزشکاران که سربازان صلح هستند برای اینکه نشان دهند جوانان خوب و موفقی دارند چنین حمایت‌هایی انجام می‌شود. روسیه، آمریکا و چین این کارها را انجام می‌دهند. هر چه پاداش‌ها بهتر باشد شرایط هم بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول