اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فردی انقلابی و دارای سوابق روشن در فتنه‌ به‌عنوان رئیس دانشگاه تربیت مدرس انتخاب شود

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: انتظار ولایتمداران این است که بر اساس بیانه گام دوم انقلاب و معیار توانائیهای مدیریتی و دیدگاه‌های سیاسی موافق نظام و ولایت فقیه، فردی انقلابی و دارای سوابق روشن در فتنه‌های 78 و 88 را به عنوان رئیس دانشگاه تربیت مدرس انتخاب کنند.

فردی انقلابی و دارای سوابق روشن در فتنه‌ به‌عنوان رئیس دانشگاه تربیت مدرس انتخاب شود

یوسف قویدل عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه مولود انقلاب و درة التاج دانشگاه‌های کشور و دانشگاهی ماموریت‌محور برای پرورش اساتید تراز انقلاب برای دانشگاه های کشور است.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته با تغییر دولت ها، دولت های عمدتاً اصلاح طلب غربگرا، عامدانه و از روی غرض و مرضی که نسبت به جبهه انقلاب داشتند، در صدد برآمده‌اند که این خصلت دانشگاه را از بین برده یا کمرنگ کنند. نمونه ای از این قبیل اقدامات جذب افراد فاقد صلاحیت علمی و اخلاقی و معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی شرع مقدس است. عدم توجه به مسایلی مثل عفاف و حجاب و در عوض پرداختن به دوچرخه سواری مختلط دختر و پسرها و تماشای همزمان و مختلط فوتبال و مسایلی از این دست نیز از پیامدهای دولت های اصلاح طلب و به اصطلاح اعتدالی در سال‌های اخیر است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در سال های گذشته یکی از سردمداران دانشجویی فتنه 88 را به عنوان دانشجوی شبانه وارد دوره دکتری دانشگاه شده و متاسفانه همان گروه خاص این دانشجوی فتنه گر را بعد از فراغت از تحصیل کاملا سوگیرانه به عضویت هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس درآورده است. یا در موردی دیگر یکی از افرادی که به 3 هزار بورسیه ظلم روا داشته و با راهنمایی فتنه گران دانشگاه علیه دانشجویان بورسیه و مسئولین حزب اللهی دانشگاه مصاحبه هتاکانه ای کرده را علیرغم عدم تناسب رشته در دانشکده علوم انسانی جذب کرده اند. فرد یاد شده سابقه هتاکی به نهج البلاغه را هم در دوران دانشجویی در خوابگاه داشته است.

قویدل یادآور شد: در نمونه ای بسیار هتاکانه هم می‌خواهند فردی که عامل ترویج سند 2030 در حوزه زنان و خانواده بوده با لابی گری جذب و با حمایت کامل در آستانه تغییر دولت به وضعیت استخدام رسمی تبدیل کنند که اخراجش میسر نبوده یا ایجاد هزینه کند.

وی افزود: همچنین در 8 سال گذشته مسئولین دانشگاه جذب ها و انتقالاتی در زمینه استادی و حتی کارمندی داشته اند که شائبه کم رنگ کردن جبهه مدافعین نظام و انقلاب در دانشگاه را بسیار پررنگ تر کرده است و بطور کل در 8 سال گذشته و هر زمانی که دولتی غیر انقلابی و اصلاح طلب روی کار آمده، مسئولین دانشگاه با حزب الله دانشگاه از استاد و کارمند تا دانشجو، برخورد سیاسی کرده اند و حقوق مسلم آنها را زیر پا گذاشته اند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: با توجه به مسایل فوق الذکر که تنها بخش کوچک و قابل بیان اتفاق افتاده در دانشگاه تربیت مدرس هستند، درخواست انقلابیون و حزب الله دانشگاه از وزیر محترم علوم این است که فردی را به ریاست دانشگاه بگمارد که سوابق علمی، سیاسی و مدیریتی اش و همچنین موضع گیری اش در برابر فتنه های سال های 78 و 88 کاملا روشن باشد و حزب الله دانشگاه نیز بر این وجهه انقلابی بودن و ولایی بودن ایشان اعتماد داشته و بر آن صحه بگذارند.

قویدل افزود: انتظار ولایتمداران دانشگاه که عمدتاً در ستادهای دانشگاهی جناب آقای دکتر رئیسی فعالیت شدید داشته اند و برای ریاست ایشان بدون چشم داشت، تلاش کرده اند، این است که بر اساس بیانه گام دوم انقلاب و معیار توانائیهای مدیریتی و دیدگاه های سیاسی موافق نظام و ولایت فقیه، فردی انقلابی و دارای سوابق روشن در فتنه های 78 و 88 را به عنوان رئیس دانشگاه بسیار مهم تربیت مدرس بگمارند، تا انشاالله با تلاش شبانه روزی اساتید و کارکنان انقلابی، دانشگاه تربیت مدرس به ریل صحیحی که باید در آن حرکت و برای نظام اساتید و فارغ التحصیلان عالم، مومن و متعهد و انقلابی تولید کند، بازگرداند. در این راستا اساتید انقلابی آماده مشاوره و همکاری با وزیر محترم علوم هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول