اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پیاده روی اربعین رویکرد تمدنی جهان اسلام است

معاونت فرهنگی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام پیاده روی اربعین رویکرد تمدنی جهان اسلام است گفت: این برنامه مانند دیگر استان‌های کشور با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

پیاده روی اربعین رویکرد تمدنی جهان اسلام است

رئیسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی، بهت، حیرت و شگفتی بسیاری از کشورهای جهان را به همراه داشته است و امروز در این اجتماع میلیونی و کم نظیر می‌توان شاخصه‌ها و مؤلفه‌های قدرت انقلاب شیعه و جهان اسلام را به وضوح به نظاره نشست.

وی با بیان اینک پیاده روی اربعین رویکرد تمدنی جهان اسلام است افزود: این برنامه مانند دیگر استان‌های کشور با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و در این خصوص نظارت و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاونت فرهنگی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام در ادامه با اشاره به قدرت جاذبه مغناطیسی حرکت عظیم حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در طول تاریخ به ویژه در عصر کنونی، گفت: باید از این قدرت عظیم و ظرفیت پیاده روی اربعین حسینی در راستای وحدت و همدلی جهان اسلام بهره گرفت و این قدرت مهم را به رخ جهانیان کشید.

وی به برنامه پیاده روی در سطح استان اشاره کرد و افزود: روز دوشنبه ۵ مهر ماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح از میدان دفاع مقدس به طرف مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام این برنامه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول