اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به شهرستان‌های حوزه ترشیز

در پی سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور که بنا به دعوت نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، وی با اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات خاص شهرستان‌های خلیل آباد، بردسکن، کاشمر وکوهسرخ موافقت کرد.

اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به شهرستان‌های حوزه ترشیز

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل اباد، اصغر نورالله زاده که به شهرستان خلیل آباد سفر کرده، با بازدید از کارخانه لبنیات در این شهرستان که تاکنون بیش از۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته و نیمه کاره رها شده بود، با اختصاص ۶ میلیارد تومان تسهیلات تکمیلی برای این مجموعه که بصورت تعاونی با تعداد ۲۲۵ نفر عضو دامدار ایجاد شده، موافقت و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور در این بازدید، با بیان اینکه در روستای نقاب بیشترین دامداری‌های سبک و سنگین شهرستان در این روستا فعال است، گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر موافقت شد  با  اعطای تسهیلات  برای هر راس دام سنگین ۵ میلیون تومان وبرای هر راس دام سبک مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تسهیلات توسط صندوق کار افرینی اعطا شود.

وی افزود: دامداری‌های خواستار این تسهیلات باید هویت بخشی و دارای بیمه نامه و مجوز دامداری باشند که به تایید جهاد کشاورزی در شهرستان  رسیده باشد.

نورالله زاده در ادامه سفر به این شهرستان از کارخانه بسته بندی کشمش انوری هم بازدید کرد و کفت: به کارخانجاتی که در این شهرستان در بحث بسته بندی محصولات خشکبار وکشمش  فعال هستند برای تامین وتوسعه تجهیزات آنان رقمی بین ۳ تا ۴ میلیارد تومان  تسهیلات برای هر واحد  پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور در جریان این سفر کوتاه به شهرستان خلیل‌آباد، با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خاص شهرستان‌های خلیل آباد، بردسکن، کاشمر و کوهسرخ موافقت کرد.

وی تسریع در پرداخت را منوط به  فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات واقدامات قانونی در صندوق کارآفرینی برشمرد و گفت: در صورت فراهم شدن این اقدامات تسهیلات در کمتر از ۲ ماه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول