اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آموزش حضوری در مدارس «زیرکوه»/ ظرفیت هر کلاس؛ ۱۵ دانش‌آموز

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه گفت: آموزش در تمام مدارس زیرکوه به صورت حضوری و با ظرفیت هر کلاس حداکثر ۱۵ دانش‌آموز انجام خواهد شد.

آموزش حضوری در مدارس «زیرکوه»/ ظرفیت هر کلاس؛ ۱۵ دانش‌آموز

علیرضا طالبی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیرکوه، با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، اظهار داشت: آموزش در تمام مدارس زیرکوه به صورت حضوری و با ظرفیت هر کلاس حداکثر ۱۵ دانش‌آموز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدارس روستایی و عشایری و کم‌جمعیت  هر روزه به صورت حضوری و مدارس با جمعیت بالا نیز به صورت دو گروه(الف و ب) و به‌صورت حضوری دایر خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه با بیان اینکه مدارس متوسطه دوم در روزهای پنجشنبه نیز دایر خواهد بود، مطرح کرد: خوابگاه‌های دانش‌آموزان با تعداد محدود و با رعایت فاصله‌گذاری و به صورت گروه‌بندی دایر خواهد بود.

طالبی‌فر اضافه کرد: در کنار آموزش حضوری استفاده از مدرسه تلویزیونی  برای دانش‌‌آموزان توصیه می‌شود همچنین از ظرفیت شبکه «شاد» برای برنامه‌های کمک آموزشی و ارائه تکالیف استفاده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان کلیه نکات بهداشتی را در هنگام حضور در مدارس رعایت کنند، گفت: از اولیای گرامی خواهشمندیم نهایت همکاری را با عوامل اجرایی مدارس داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان، اعلام کرد: کلیه فرهنگیان و عوامل اجرایی مدارس واکسینه شده‌اند و انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز از  پایه دوازدهم آغاز شده و تا پایان مهرماه کلیه دانش آموزان واکسینه خواهند شد.

طالبی‌فر با اشاره به اینکه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در کلیه مدارس شهرستان حداقل برای یک ماه موجود و از این بابت نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ساعات کار مدارس ابتدایی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و مدارس متوسطه اول و دوم از ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول