اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال جوانان جهان| برتری حمله‌های ایران مقابل دفاع‌های آرژانتین/ صداقت حرف اول را زد

تیم والیبال جوانان ایران در حالی مغلوب آرژانتین شد که در آمار حملات شرایط بهتری نسبت به حریفش داشت.

والیبال جوانان جهان| برتری حمله‌های ایران مقابل دفاع‌های آرژانتین/ صداقت حرف اول را زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های جهانی به مصاف آرژانتین رفت و 3 بر 2 مغلوب نایب قهرمان آمریکای جنوبی شد. شاگردان بهروز عطایی در ست‌های دوم و سوم این مسابقه 25 بر 20 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم این دیدار به ترتیب با امتیازهای  25 بر 20، 25 بر 18 و 19 بر 17 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

در این بازی ایران 65 حمله، 10 دفاع، 7 سرویس داشت و 24 امتیاز از خطای حریف به دست آورد. در مقابل آرژانتین 60 امتیاز حمله، 15 امتیاز از دفاع، 8 امتیاز از سرویس و 30 از خطای ایران به دست اورد.

در تیم ایران امیرحسین صداقت و امیرحسین توخته به ترتیب با 18 و 16 امتیاز و در تیم آرژانتین آکوستا با 24 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان بودند.

تیم‌های ایران و آرژانتین در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که برد در این مسابقه برای صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات اهمیت زیادی برای دو تیم داشت و آرژانتین با شکست ایران صعودش قطعی شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مراکش خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول