اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان پرحجم شد، گفت: هر چه به ساعات پایانی روز نزدیک می‌شویم در حجم ترافیک افزوده می‌شود.

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حال حاضر در مسیرهای ورودی استان شاهد ترافیک آرامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان پرحجم شد، افزود: هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک می‌شویم در حجم ترافیک افزوده می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به ورودی‌ها به‌نظر می‌رسد شاهد خروج مسافران تابستانه در استان هستیم که به‌نظر می‌رسد باید زمان بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کنند.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین با توجه به تردد مردم به سمت ییلاق‌ها، بازگشت مردم از ساعات بعدازظهر مسیرهای استان را پرترافیک می‌کند.

عبادی با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال در حال اجرا است، تصریح کرد: کماکان محدودیت تردد در جاده‌های شمال اعمال می‌شود و  در این زمینه جلوی خووروهایی که برون مجوز قصد ورود به استان را داشته باشند گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰هزار و ۵۱۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۰هزار و ۲۸ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان گفت: پرهیز از ترددهای غیرضروری و همچنین مدیریت زمان بازگشت از سفر مورد تاکید است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول