اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نتایج لیگ های اروپایی| همچنان کسی حریف ناپولی نیست/ پیروزی سخت سوسیه داد برای تداوم سومی

در دیدارهای برگزار شده شب گذشته در فوتبال اروپا، ناپولی همچنان بدون شکست صدرنشین سری آ باقی ماند تا نگاه ها را به خود جلب کند.

نتایج لیگ های اروپایی| همچنان کسی حریف ناپولی نیست/ پیروزی سخت سوسیه داد برای تداوم سومی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای مختلف اروپایی شب گذشته (پنجشنبه اول مهر ماه) پیگیری شد و نتایج جالبی به ثبت رسید. مروری بر این رقابت ها با هم داریم.

* سری آ/ تداوم شکست ناپذیری ناپولی

در هفته پنجم سری آ ایتالیا، ناپولی که صدر جدول را در اختیار دارد و تا کنون شکستی را ثبت نکرده، بار دیگر به پیروزی رسید. این تیم موفق شد با چهار گل سامپدوریا را در هم کوبد و بدون باخت، روزهای خوب خود را ادامه دهد. اوسیمین (دقیقه 10 و 50)، فابین رویز (39) و زبلنسکی (59) برای ناپولی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این شب، لاتزیو و تورینو به تساوی یک بر یک رسیدند. البته لاتزیو در دقیقه 91 و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا از شکست بگریزد.

در آخرین بازی نیز آاس رم موفق شد با یک گل بر اودینزه غلبه کند. این تیم که یک اخراجی نیز در جریان این پیکار داشت، با این نتیجه در رده چهارم ایستاد.

* لالیگا/ سوسیه داد در دقیقه نود سوم ماند

در هفته ششم لیگ اسپانیا (لالیگا)، رئال سوسیه داد موفق شد با گل دقایق پایانی، به سه امتیاز حساس برسد و همچنان در رده سوم باقی بماند. این تیم موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد گرانادا بگذرد. این بازی پرگل بسیار پر افت و خیز بود و دو تیم رقابت نفس گیری را به نمایش گذاشتند.

در دیگر بازی این شب، رئال بتیس با نتیجه 3 بر یک اوساسونا را از پیش روی برداشت. این تیم با این پیروزی در رده هفتم ماند و اوساسونا در رده دهم. در واقع، این بازی جدال میانه های جدول بود.

در دیگر بازی لالیگا، کادیز و بارسلونا رودرروی هم قرار می گیرند که بازی یک بامداد امروز به اتمام می رسد.

* اردیویسه/ شب جدال تیم های معمولی

در لیگ فوتبال هلند مشهور به اردیویسه، ابتدا کامبور با نتیجه 2 بر یک برابر هراکلس به پیروزی رسید. با این نتیجه، کامبور با شش بازی در رده هشتم و هراکلس با پنج بازی در رده 15 ایستادند.

در دیگر رقابت دیشب، تونته 3 بر یک برابر آلکمار به پیروزی رسید. با این نتیجه، این تیم در رده ششم و حریف در هفدهم ماندند. دیدارهای امشب لیگ هلند را می توان رقابت تیم های معمولی جدول دانست.

البته، در هفته هشتم لیگ برتر بلژیک نیز یک دیدار میان اندرلخت و خنت برگزار شد که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. با این نتیجه، اندرلخت در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. خنت نیز در رده چهاردهم، اوضاع مناسبی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول