اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دولت با الگو گرفتن از دفاع مقدس زمینه تعالی کشور را فراهم کند

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: به دولت‌مردان جدید توصیه می‌کنیم با الگو گرفتن از هشت سال حماسه و دفاع و با کار جهادی زمینه‌های رشد و تعالی هر چه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوردند.

دولت با الگو گرفتن از دفاع مقدس زمینه تعالی کشور را فراهم کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید.

«مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا»

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه غیورمردانی است که با ایمانی راسخ و با تبعیت از ولایت فقیه، هشت سال جلوی رژیم تا بن دندان مسلح بعث ایستادگی کرده و یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن واگذار نکردند. اتفاقی که طول یکی دو قرن گذشته در بین جنگ‌های ایران بی‌سابقه بوده است.

امسال که هفته دفاع مقدس با آغازین ماه‌های شروع به کار دولت انقلابی مقارن شده است؛ این تقارن زمانی را به فال نیک گرفته و به دولت‌مردان جدید توصیه می‌کنیم با الگو گرفتن از هشت سال حماسه و دفاع و با کار جهادی زمینه‌های رشد و تعالی هر چه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوردند. چرا که به فرموده امام راحل(ره) تا شرک و کفر هست؛ مبارزه هست و تا مبارزه هست؛ ما هستیم. و امروز در آغازین سالهای دهه پنجم انقلاب اسلامی و در ماه‌های ابتدای شروع به کار دولت جهادی و انقلابی آقای رئیسی، همچنان مبارزه و جنگ هست؛ و تنها عرصه مبارزه عوض شده است.

در هشت سال دفاع مقدس، جنگ جنگ نظامی بود و بحمدلله ملت رشید ایران اسلامی با تبعیت از فرامین حضرت امام(ره) و با الگوگیری از عاشورای حسینی، دشمن بعثی را تحت حمایت کثیری از کشورهای استکباری جهان قرار داشت؛ توانست به عقب براند. امروزه اما عرصه جنگ و مبارزه به فرهنگ و اقتصاد منتقل شده است. و همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد؛ به فضل الهی در عرصه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز نهایتاً پیروزی با جنبه حق است چرا که به فرموده خداوند متعال «إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُون‏».

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین هفته دفاع مقدس، به تمامی رزمندگان عزیزی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از کیان ایران اسلامی پرداختن، جانبازان سرافراز، خانواده معظم شهداء، آزادگان قهرمان و تمامی زنان و مردانی که به نحوی دخیل در امر جنگ بودند و همچنین به ملت رشید ایران اسلامی، توفیقات و سعادت روزافزان ایران اسلامی را در تمامی عرصه‌ها از خداوند متعال خواستار است و إن شاءالله و به عون الله این انقلاب به قیام جهانی حضرت حجت عجل الله فرجه متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول