اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لوازم یدکی قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در ورامین خبر داد.

لوازم یدکی قاچاق به بازار نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم یدکی قاچاق در محدوده حصارک ورامین بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ورامین قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ورامین با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی در نهایت انبار مورد نظر را که در یک دامداری متروکه بود شناسایی و در راستای طرح‌های سراسری و استانی مبارزه با کالای قاچاق، پس از اخذ دستور قضایی وارد انبار شده و طی بازدید از داخل یک سوله تعداد ۱۵۰۲ کارتن انواع لوازم یدکی خودرو خارجی قاچاق کشف و ضبط که طبق اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی آن بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی و ثبت در سامانه جامع انبارها، محل مورد نظر پلمپ و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین ارسال شد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با جدیت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را بر هم بزنند و اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند برخورد قانونی و سخت خواهد کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول