اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای شبانه‌روزی دو پروژه طرح اقدام ملی مسکن در همدان و نهاوند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار طرح اقدام ملی مسکن، در حال اجرا در دو پروژه به صورت شبانه‌روزی است.

اجرای شبانه‌روزی دو پروژه طرح اقدام ملی مسکن در همدان و نهاوند

حسن ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بنیاد مسکن در برخی پروژه‌‌های طرح اقدام ملی مسکن کارگزار است اظهار کرد: در همدان دو قطعه زمین در اختیار گذاشته شده که یکی ۱۲۰ واحدی و دیگری ۷۰۰ واحدی است.

وی ادامه داد: پروژه ۷۰۰ واحدی یک ماه است که مستمر در حال آماده‌سازی است و حدود ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین کار و فعالیت دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه در پروژه ۱۲۰ واحدی سقف دوم و سوم بنا در حال ساخت است گفت: در نهاوند نیز پروژه ۳۵۹ واحدی تعریف شده که در قالب پروژه‌های بنیاد ساخت است.

وی اضافه کرد: در نهاوند ۳۱۹ واحد فاز یک و ۴۶ واحد فاز دو است که در فاز یک فوندانسیون آن طی دو سه روز آینده به پایان می‌رسد که پیشرفت خوبی طی دو ماه اخیر داشته است.

ظفری عنوان کرد: ظرفیت کاری در این پروژه‌ها به گونه‌ای است که از دو شیفت روز و شب برای اجرای عملیات عمرانی بهره می‌بریم و اولین تمرین در استان است که در دو شیفت برای تولید مسکن استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر آورده مردم به صورت مستمر و به موقع واریز شود، فرایند انجام پروژه طرح اقدام ملی با سرعت خوبی پیش خواهد رفت و خیلی زود در انتهای پروژه صاحب خانه‌های خود خواهند شد.

رییس بنیاد انقلاب اسلامی مسکن استان همدان در پایان در خصوص وضعیت مساکن مهر بدون متقاضی یادآور شد: تعیین تکلیف مساکن مهر بدون متقاضی با سازمان ملی زمین و مسکن است و از دست استان خارج است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول