اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعطیلی تمرینات تیم امید نساجی مازندران به دلیل دخالت در کار

با تصمیم ابراهیم مرادی سرمربی تیم امید نساجی مازندران، تمرینات این تیم آنچه دخالت مدیران باشگاه عنوان شد تعطیل شد‌ه است.

تعطیلی تمرینات تیم امید نساجی مازندران به دلیل دخالت در کار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تمرینات تیم امید نساجی مازندران، قهرمان مقتدر فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، که در حال برگزاری تمرین‌های منظم و بازی‌های دوستانه جهت آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های این فصل بود، به دلیل آنچه دخالت‌های مدیریت باشگاه در لیست بازیکنان جهت فصل آینده و خط زدن بازیکنان بومی و شایسته حاضر در لیست، اعلام شده تعطیل شد تا در فاصله‌ی کم باقی‌مانده تا شروع فصل، کادر فنی و بازیکنان تیم قهرمان در بلاتکلیفی به سر ببرند و شرایط نابسامانی داشته باشند.

این باشگاه با ارسال پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر گفته که؛ امیدواریم مدیریت باشگاه طبق قولی که به این بازیکنان و کادر فنی داده بودند عنان کار را به کادر فنی کاربلد و بومی این تیم بسپارند و از دخالت‌های بی‌جا و فشارهای بی‌مورد و آزار دهنده که موجب مختل شدن نظم و انضباط این تیم و عدم اختیار کامل سرمربی در بستن تیم تحت هدایت خود می‌شود بپرهیزند.

بر اساس شنیده‌ها مدیران باشگاه نساجی از سرمربی تیم امید خواستند تا با خط زدن پنج بازیکن بومی تیم امید چند بازیکن از  لیگ پایه تهران را جایگیزین این نفرات کند؛ سرمربی تیم قهرمان ایران ضمن مخالفت با این حرکت مدیر و سرمربی تیم بزرگسالان تمرینات تیم امید را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

 ضمن اینکه که ابراهیم مرادی در قبال این حرکت باشگاه  از سمت خود استعفا کرد و در روزهای آتی استعفا کتبی خود را تقدیم رضا تقوی مدیر تیم‌های پایه می‌کند؛ سرمربی که توانست نساجی را با نیروهای بومی، قهرمان ایران کند اما با بی‌مهری مسؤولان باشگاه عطای کار را به لقایش ببخشد.

 بعد از عقد قرارداد با ۱۲ بازیکن تیم‌های پایه چهار بازیکن با صلاحدید ساکت الهامی از لیست نساجی خارج شدند و به بازیکنان تیم امید تا به این لحظه اجازه حضور در تمرین تیم بزرگسالان داده نشد؛ در حال حاضر فقط علیرضا امیرخانی، مصطفی جوادیان و محمد عباسی در سر تمرین تیم بزرگسالان حضور دارند.

 انتظار می‌رود که مدیران باشگاه نساجی حداقل در بحث بازیکنان زیر ۲۱ و ۲۳ از نیروهای بومی استان استفاده کنند تا در سالی‌های آتی نساجی مازندران از فروش نیروهای بومی خود کسب درآمد کند.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول