اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

واکسیناسیون ۵۸ درصدی گروه هدف در همدان/ فعالیت ۲۰۰ تیم واکسیناسیون

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از واکسیناسیون ۵۸ درصدی گروه هدف علیه بیماری کرونا در همدان خبر داد و گفت: ۲۰۰ تیم واکسیناسیون در این شهرستان فعالیت دارند.

واکسیناسیون ۵۸ درصدی گروه هدف در همدان/ فعالیت ۲۰۰ تیم واکسیناسیون

محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به واکسیناسیون کرونا در جمعیت بالای ١٨ سال در همدان اظهار کرد: تسهیل روند اجرایی برنامه در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتقای پوشش واکسیناسیون مورد توجه ماست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر علاوه بر ٧ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در همدان، تزریق واکسن در ٢٠ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ١٨ مرکز روستایی انجام می‌شود گفت: با فعالیت ٢٠٠ تیم واکسیناسیون، روزانه بیش از ١٣ هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: برای دسترسی بهتر  افرادیکه در طول روز به دلایلی نظیر اشتغال، شرایط مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون را ندارند، شیفت شب در تالار قرآن راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: فعالیت این مرکز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ است و افراد می‌توتنند در این ساعات نیز با ثبت‌در سامانه و دریافت پیامک مراجعه کنند.

خیراندیش با بیان اینکه تا ٣٠ شهریور ماه ۵۸ درصد گروه هدف، نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تصریح کرد: این میزان بیش از ۲۶۸هزار دز در نوبت اول و بیش از ١٣٠ هزار دز نیز در نوبت دوم را شامل می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول