اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کوثری: باید با حمایت‌ دیپلماتیک از ورزشکارانمان مانع از تضییع حقوقشان در میادین بین‌المللی شویم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید با حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیکی که از ورزشکارانمان در میادین بین‌المللی به عمل می‌آوریم مانع از تضییع حقوق آنها شویم.

کوثری: باید با حمایت‌ دیپلماتیک از ورزشکارانمان مانع از تضییع حقوقشان در میادین بین‌المللی شویم

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث حمایت حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکارانمان در میادین بین‌المللی گفت: ورزشکاران ما برای کسب مقام قهرمانی و مدال در میادینی همچون المپیک و نیز مسابقات جهانی تلاش‌ها و تمرینات سنگینی را دارند، اما در قرعه‌کشی‌ها بعضا با ورزشکاران رژیم صهیونیستی رودررو می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ از آنجایی که ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم کودک‌کش و نامشروع می‌دانیم، ورزشکاران ما از رویارویی با ورزشکاران این رژیم در میادین مختلف خودداری می‌کنند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید به گونه‌ای اقدام کنیم که ورزشکاران ما به خاطر این رفتار انسانی خود از حقوقشان محروم شوند و باید حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیک لازم از آنها در سطح بین‌المللی داشته باشیم.

کوثری خاطرنشان کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث حمایت حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکاران تنها محدود به دولت و دستگاه‌های اجرایی نیست و مجلس هم باید به این موضوع ورود جدی داشته باشد. 

وی افزود: قطعا مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی به بحث حمایت حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکاران ورود جدی خواهد داشت و در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد دادد.

وی در پایان گفت: اگر این موضوع نیاز به مصوبه‌ای دارد، ما در مجلس با جدیت پای کار هستیم و اگر دولت هم در این زمینه لایحه ندهد، ما خودمان در مجلس طرحی را تهیه و به تصویب خواهیم رساند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول