اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آصفری: اظهارات رئیسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: سخنان آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل نه به سیاست‌‌های اشتباهی است که دولت هشت سال گذشته آن را دنبال کرده و متأسفانه بارها به طرف غربی به صورت خوشبینانه نگاه کردند.

آصفری: اظهارات رئیسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس  با اشاره به سخنرانی ویدیوکنفرانسی آیت‌الله رئیسی در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: سخنان آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل نه به سیاست‌‌های اشتباهی است که دولت هشت سال گذشته آن را دنبال کرده است و متأسفانه بارها به طرف غربی به صورت خوشبینانه نگاه کردند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سخنرانی آیت‌الله رئیسی در حقیقت گفتمان انقلاب اسلامی در سازمان ملل بود و رئیس جمهور بر همین اساس گفتمان تهران را بیان کردند و به صراحت عنوان کردند که نگاه خوشبینانه و طرف غربی نداشته و منافع ملت ایران اولویت ویژه است و اگر قرار باشد در مذاکره حضور پیدا کنیم ما هم براساس گفتمان غربی‌ها و منفعت‌طلبی که آنها دارند در میز مذاکره حاضر خواهیم شد البته چیزی جز حق خود را هم نمی‌خواهیم. ضمن اینکه اگر منافع ملت ایران از مذاکره حاصل نشود قطعا با اتکا به ظرفیت‌های داخلی مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کرده و روی برجام حساب نمی‌کنیم. 

وی افزود: قطعا سخنرانی آیت الله رئیسی بر افکار عمومی ملت‌های دنیا و حتی دولت‌ها و ملت‌های مستقل و سیاستمداران آزاداندیش تاثیرگذار خواهد بود زیرا رئیس جمهور ایران به زورگویی و ظلم‌های آمریکا علیه دنیا اشاره کرده و بی تعهدی و بدعهدی آنها را گوشزد کرد. 

آصفری خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها نسبت به برداشتن تحریم‌ها اقدام نکنند و بخواهند مجدداً مذاکرات را به مانند روال گذشته فرسایشی کنند و وعده‌های توخالی به جمهوری اسلامی ایران بدهند مطمئنا تهران سیاست‌های خود را تغییر خواهد داد.

وی با بیان اینکه اظهارات رئیسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود، اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید به سخنرانی آیت‌الله رئیسی به عنوان یک دستورالعمل اتخاذ شده از سوی جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای و مذاکرات نگاه کرده و آن را یک دستورالعمل ویژه بنگرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول