اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شرکت‌های کره‌ای زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار نداشت، با حضور در بازارهای کشور، نهایت استفاده را از فرصت‌ها کردند و واکنش آنها به تحریم ایران و قرارگرفتن نظام اقتصادی کشور در تنگنای تحریم‌ها، فرار بود.

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود

اخبار شرکتها؛ رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شرکت‌های کره‌ای زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار نداشت با حضور در بازارهای کشور، نهایت استفاده را از فرصت‌ها کردند و واکنش آنها به تحریم ایران و قرارگرفتن نظام اقتصادی کشور در تنگنای تحریم‌ها، فرار بود.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، حجه‌الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی، امروز چهارشنبه _31 شهریورماه 1400_ در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان در محل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، اظهار کرد: انتخاب الکترونیک به عنوان یک بنگاه صنعتی – اقتصادی شاخص در اصفهان، افتخاری برای مردم این استان و کشور است و خرسندیم که اعضای مجمع نمایندگان استان موفق به بازدید از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی این مجموعه شدند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم بازدید میدانی مسئولان از حوزه‌های استحفاظی، افزود: برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان در جمع کارکنان این مجموعه افتخاری برای اعضای مجمع بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه نمایندگان مجلس یازدهم تاکنون انقلابی عمل کرده‌اند، تصریح کرد: بیانیه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولیدات ملی صنعت لوازم خانگی و تاکید بر لزوم ممنوعیت واردات در این زمینه، یک اقدام انقلابی و شاخص از سوی نمایندگان بود.

موسوی لارگانی اضافه کرد: شرکت‌های کره‌ای زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار نداشت با حضور در بازارهای کشور، نهایت استفاده را از فرصت‌ها کردند و واکنش آنها به تحریم ایران و قرارگرفتن نظام اقتصادی کشور در تنگنای تحریم‌ها، فرار بود.

وی با اشاره به تلاش مافیای واردات برای تهاتر پول‌های بلوکه شدن ایران در کره جنوبی با محصولات لوازم خانگی، ادامه داد: مجلس از اشتغالزایی پایدار صورت گرفته در گروه انتخاب الکترونیک و سایر بخش‌های صنعت لوازم خانگی ایران به صورت جدی حمایت می‌کند و به هیچ وجه اجازه بازگشت برندهای خارجی به ایران را نخواهد داد.

محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب نیز در این نشست با تاکید بر لزوم حمایت جدی حاکمیت از صنعت لوازم خانگی، گفت: امروزه بستری برای رشد پایدار صنعت لوازم خانگی در کشور فراهم شده و باید این بستر با استفاده از ظرفیت حمایت همه‌جانبه مجلس انقلابی، نقش خود را در برطرف کردن بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ایفا کند.

وی افزود: تداوم و استمرار رشد پایدار در صنعت پیشران لوازم خانگی ایران نیازمند یک تغییر رویکرد و نگاه در دولت و مجلس است که به شکر خداوند این تغییر رویکرد تا حد زیادی محقق شده است.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور وابسته به تسهیل فرایندهای مرتبط با فعالیت لوکوموتیوهای اقتصادی در ایران است، خاطرنشان کرد: رویکرد اقتصادی کشور باید از سمت توزیع فقر به سمت توزیع ثروت و توسعه پایدار حرکت کند. در حقیقت راه‌حل اصلی حل مشکلات اقتصادی ایران، تسهیل فعالیت پیشران‌های اقتصادی در کشور است و باید مسئولان در میدان باشند و برای حل مشکلات این پیشران‌ها تلاش کنند.


محمد رضا دیانی


سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول