اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توزیع‌کننده موادمخدر در دره فرحزاد دستگیرشد/ کشف ۵۰ کیلو تریاک و حشیش از کمد دیواری!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر دره فرحزاد خبر داد.

توزیع‌کننده موادمخدر در دره فرحزاد دستگیرشد/ کشف ۵۰ کیلو تریاک و حشیش از کمد دیواری!

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سوداگر مرگی خبر داد که از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در دره فرحزاد بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارش ها و شکایات شهروندان تهرانی دریافتند که یکی از سوداگران مرگ سابقه‌دار و حرفه ای با ایجاد پاتوق در شمال پایتخت مبادرت به توزیع گسترده حشیش و تریاک در این منطقه و به ویژه بین مصرف کنندگان و معتادان دره فرحزاد می‌کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده شبانه روزی مشخص شد، وی چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه‌جایی مخفیگاه خود کرده و بصورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می دهد.

وی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دستور بازداشت متهم صادر شد که در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت این قاچاقچی سابقه دار بامداد روز گذشته موفق شدند متهم را در حالیکه سوار بر یک دستگاه خودروی پژو بود در محدوده دره فرحزاد شناسایی و لحظه‌ای که نامبرده قصد ورود به منزل را داشت دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با اقدام به موقع پلیس متهم پس از دستگیری به همراه ماموران وارد منزل شد و در بازرسی از منزل بیش از 50کیلوگرم حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خواب وی کشف شد.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: متهم ضمن انتقال به مقر پلیس به جرائم ارتکابی اعتراف کرد و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری متهم که که از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در دره فرحزاد بود امیدواریم بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول