اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

باید همه توان خود را در راه تعالی کشور به‌کار گیریم/ درس‌های دفاع مقدس را فراموش نکنیم

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز مردم و بخصوص جوانان می بایست همه ظرفیت‌های خود جهت ارتقا و پیشرفت ایران اسلامی را به‌کارگرفته و تمدن نوین اسلامی را ایجاد کنند.

باید همه توان خود را در راه تعالی کشور به‌کار گیریم/ درس‌های دفاع مقدس را فراموش نکنیم

محمد امین جعفری مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: سی و یک شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه مردم شریف ایران زمین نماد مقاومت و عزت است. مقابله ای تمام عیار که ملتی زخم خورده از تاریخ با همه موجودیت خود در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کرد.

وی افزود: این افتخار که یکی از وجوه آن ممانعت از جداشدن تکه ای از ایران زمین بعد از صدها سال حقارت بود مدیون مردان بی ادعایی است که خود را فدای وطن کردند و همچنین مردمی که سختی ها را تحمل و ایستادگی کردند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه ما باید  درس‌های دفاع مقدس را فراموش نکنیم، تاکید کرد: از منظر اینجانب به خاطر پاسداری از خون شهدا ملت عزیز ایران با همه افتراق ها می بایست تنها به اشتراکات فراوان خود بیاندیشند و همه توان خود را در راه تعالی ایران زمین بکارگیرند.

جعفری یادآور شد: اکنون و در آغاز صده‌ای نو رستاخیر ایران فرا رسیده است؛ انقلاب ۵۷ که انفجار نور بود قلب انسان های ظلم ستیز را فراگرفته و بصورت پیش رونده ای در سراسر جهان درحال گسیل است. جنبشی که روزی تنها افتخارش یک انقلاب بود هرچند عظمت همان هم قابل تشریح است حال با پشت سر گذاشتن جنگی بزرگ و ده ها سال تحریمِ بی رحمانه حال در حال پاره کردن پیله خود و ورود به افقی نو می باشد.

وی گفت: در چنین زمانی مردم و بخصوص جوانان می بایست همه ظرفیت های خود جهت ارتقا و پیشرفت ایران اسلامی را بکارگرفته و تمدن نوین اسلامی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول