اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

گلباران مزار شهدا در سراسر کشور و پویش ویلچررانی از حرم تا حرم با حضور جانبازان

عطر افشانی و گلباران مزار شهدا با عنوان «مهمانی لاله‌ها» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای سراسر کشور فردا (پنچ‌شنبه ۱ مهر ماه) برگزار خواهد شد.

گلباران مزار شهدا در سراسر کشور و پویش ویلچررانی از حرم تا حرم با حضور جانبازان

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس،‌ مراسم مهمانی لاله‌ها فردا (پنجشنبه ۱ مهر ماه) در دومین روز از هفته دفاع مقدس، در بهشت زهرای تهران هم‌زمان با سایر گلزار شهدای کشور برگزار می‌شود.

این مراسم در پایتخت با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا با حضور خانواده شهدا و ایثارگران همراه با قرائت پیام رهبر انقلاب توسط حجت‌الاسلام یوسف‌علی شکری نماینده معظم‌له در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساعت ۱۴ در قطعه ۴۰ در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

همچنین پویش ویلچررانی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی جانبازان به مناسبت گرامیداشت چهل ویکمین سالروز هفته دفاع مقدس با عنوان «پیروان حسینی، رهروان خمینی» از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم امام (ره) (حرم تا حرم) با حضور پرشور ۱۲۰ نفر از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی ایثارگر به همراه خانواده‌‌هایشان برپا می‌شود.

این مراسم نیز در صبح روز پنج شنبه اول مهر از ساعت ۸ صبح با اجرای مراسم افتتاحیه در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان امام هادی شروع و با حضور جمیع ورزشکاران و همراهانشان در حرم مطهر امام با تجدید میثاق با امام به پایان می‌رسد.

در این برنامه جانبازان ۷۰ درصد با ویلچر، جانبازان بصیر با دوچرخه‌‌های دو نفره و جانبازان سالم تن ورزشکار به صورت پیاده‌روی از حرم تا حرم را طی خواهند کرد و نمادی از حضور همیشگی در میدان، اقتدار و ایستادگی خود را در همه عرصه‌‌های فرهنگی و ورزشی و به خصوص سلامت به نمایش خواهند گذاشت.

همه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود.

انتهای  پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول