اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرچم «سلیمانی»‌ها باید برافراشته بماند/ ذلت دشمنان نتیجه تداوم راه شهداست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه باید تلاش کنیم پرچم شهید سلیمانی در این کشور برافراشته بماند تا شاهد ضعف روزافزون دشمنان نظام اسلامی شویم.

پرچم «سلیمانی»‌ها باید برافراشته بماند/ ذلت دشمنان نتیجه تداوم راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه موتوری نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با بیان اینکه نباید اجازه دهیم زیبایی‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، گفت: رمز ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس ما بازخوانی ارزش‌های انسانی و خدامحوری رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس است و باید از هرگونه اجحاف و انحراف در این زمینه جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر نیروهای مسلح تجهیزات نظامی خود اعم از سلاح و موشک را مقتدرانه رشد داده‌اند و وحشت در دل دشمن انداختند که باید این فرصت هفته دفاع مقدس را مغتنم شمرد و این قدرت نظامی را به معرض نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که در این ایام شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم شاهد رژه گسترده‌تری از سوی نیروهای مسلح باشیم اما به همت همین نیروها شاهد جمع‌آوری ۲۸۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز هستیم.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم پرچم شهید سلیمانی در این کشور برافراشته بماند تا شاهد خواری و ضعف روزافزون دشمنان این نظام اسلامی شویم.

 همه ما مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع‌مقدس هستیم

اقبال عباسی نیز در این مراسم گفت:  هدف از برنامه رژه خودرویی نیروهای مسلح، زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه ما مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع‌مقدس هستیم و امروز امنیت کشور مرهون اقتدار نیروهای مسلح است و باید به طور شایسته قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول