اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم شناسایی گلوگاه‌ها و بسترهای فسادزا در ادارات/ رفع مشکلات اقتصادی در اولویت دولت باشد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه همه تلاش ها امروز باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد، گفت: یکی از رویکردهای قوه مجریه شناسایی گلوگاه ها و بسترهای فساد زا و راهکارهایی برای رفع آنها است.

لزوم شناسایی گلوگاه‌ها و بسترهای فسادزا در ادارات/ رفع مشکلات اقتصادی در اولویت دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور مراسم تکریم و معارفه بازرس کل سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بازرس کل کشور در این مراسم اظهار کرد: بسیاری از مشکلات سیستم اداری از تصمیم نگرفتن، به موقع تصمیم نگرفتن و عدم پیگیری مستمر و جدی است که سازمان بازرسی نظارت  بر این موارد را مورد توجه دارد.

حجت الاسلام درویشیان افزود: یکی از رویکردهای قوه مجریه شناسایی گلوگاه ها و بسترهای فساد زا و راهکارهایی برای رفع آنها است.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی نسبت به ترک فعل و وظایف مدیران در زمان مسولیت و حتی بعد از مسولیت بی تفاوت نیست و برخورد می کند، گفت: پیگیری سیاست های کلی نظام از جمله رویکردهای سازمان بازرسی است.

این مسوول بیان کرد: توجه به مسائل مهم و کلیدی و اساسی کشور و سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، همه تلاش ها امروز باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد.

بازرس کل کشور گفت: ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در این استان به سبب مشکلات اقتصادی است، یکی از اولویت های ما پیگیری برنامه های است که دولت برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی در دستور کار دارد.

درویشیان اضافه کرد: از تمام ظرفیت ها برای توسعه و آبادانی استان استفاده شود، هیچ مشکلی بدون راهکار نیست، راهکارهای قانونی را باید پیدا کنیم.

وی ادامه داد:  بسیاری از تضییع بیت المال به سبب عدم اشراف حقوقی به موارد قانونی است که باید نسبت به توجیه و آموزش واحدهای حقوقی ادارات اقدام شود تا مشاوره درست به مسؤولان بدهند.

در این مراسم از خدمات حسن امامی تقدیر و حمیدرضا شهریاری نژاد به عنوان بازرس کل سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/75005/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول