اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تشکیل کارگروه مبارزه با فساد در شهرداری تهران

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به شناسایی گلوگاه‌های ایجاد فساد گفت: کارگروه مبارزه با فساد در شهرداری تهران تشکیل شد.

تشکیل کارگروه مبارزه با فساد در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، داود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران درباره مبارزه فساد در شهرداری اظهارداشت:کارگروه مبارزه با فساد تشکیل شده است گلوگاه‌های ایجاد فساد در شهرداری تهران شناسایی شد.

وی افزود: اقدامات خوبی طی سال‌های گذشته برای کاهش فساد انجام شده اما متاسفانه علیرغم این موضوع وضعیت خوب نیست و باز هم مردم با مراجعه به بخش‌های مختلف از جمله در موضوع ساخت و ساز و پسماند با فساد روبرو می‌شوند.

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران در یک برنامه تلویزیونی ادامه داد:  برای اینکه شعار ندهیم و وارد فرآیند عملیاتی برای مبارزه با فساد شویم کارگروهی برای مبارزه با فساد تشکیل دادیم و حدود یک ماه است که در حال جلسه هستیم تا به شناخت نسبی از کارهایی که انجام می‌شود به دست بیاید

وی با اشاره به اینکه در جلساتی که داشتیم گلوگاه‌های مختلف ایجاد فساد شناسایی شده است و به یک جدول اولیه رسیدیم، گفت: برای مبارزه با فساد باید امکان وقوع فساد را از بین ببریم و ساختار را جوری طراحی کنیم که امکان فساد کمتر شود و از بین برود

گودرزی یادآور شد:اگر بتوانیم فرایندها را اصلاح، کوتاه و هوشمند کنیم امکان ایجاد فساد را کم کرده‌ایم همچنین شفافیت با هوشمندسازی فرایندها ایجاد و خدمت به مردم هم بیشتر و بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه فرآیندهای مختلف که قرار است خدماتی به مردم داده شود را بررسی و آن فرایندها را باید اصلاح کنیم تا امکان فساد را کم کنیم، خاطرنشان کرد: به طور نمونه فرایند ساخت و ساز آنقدر طولانی است که خود به خود امکان ایجاد فساد را زیاد می‌کند اگر بتوانیم این فرایند را کم کنیم و از طرفی هوشمند کنیم امکان فساد هم کم می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول