اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیک‌بین: قهرمانی پارالمپیکی‌ها ستودنی است/ تأکید بر رسیدگی به معیشت قهرمانان پارالمپیک

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اینکه فردی در شرایط عادی بتواند موفقیتی کسب کند قابل تحسین است اما قهرمانی مدال‌آوران پارالمپیک با وجود محدودیت‌‌هایشان ستودنی و قابل تکریم است و باید به معیشت و اشتغال آنها رسیدگی شود.

نیک‌بین: قهرمانی  پارالمپیکی‌ها ستودنی است/ تأکید بر رسیدگی به معیشت قهرمانان پارالمپیک

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در این حوزه از نظر اشتغال و معیشت گفت: کشور باید در خدمت همه مردم باشد و منابع کشور نه به صورت مساوی بلکه باید به صورت عادلانه تقسیم شود.

وی افزود: منابع کشور باید با توجه به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، استعدادها، نیازها و ... بین بخش‌های مختلف و افراد مختلف تقسیم شود و کسانیکه در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارند طبیعتاً نیازمند رسیدگی ویژه نیز هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کسب موفقیت برای فرد که در شرایط عادی قرار دارد قابل تحسین است اما وقتی فردی در شرایط خاص و با وجود همه محدودیت‌ها توفیقی را به دست می‌آورد مانند قهرمانان پارالمپیک به موفقیت دست می‌یابد موفقیتش ستودنی و قابل تکریم است.

نیک‌بین خاطرنشان کرد:‌ فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد حمایت از قهرمانان در بحث اشتغال و معیشت نیز بیشتر مرتبط با همین گروه یعنی پارالمپیکی‌ها است که باید معیشت‌شان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود:‌قهرمانان و ورزشکاران پارالمپیکی ما گرچه در ظاهر معلولیتی دارند اما به معنای واقعی کلمه پهلوان هستند و صفت پهلوانی برازنده آنها است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول