اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

پاکدل: بهترین تصمیم را برای اعزام هندبال گرفتیم/بانوان با غیرت بازی کردند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: دختران ما با وجود مشکلات در مسابقات با غیرت بازی کردند.

پاکدل: بهترین تصمیم را برای اعزام هندبال گرفتیم/بانوان با غیرت بازی کردند

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب سهمیه جهانی هندبال توسط بانوان، عنوان کرد: خوشحالم که توانستیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم. تیم ملی هندبال بانوان برای نخستین بار جهانی شد و به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا راه یافت. خوشحال‌ترم به خاطر تصمیمی که فدراسیون هندبال برای اعزام این تیم گرفت. در آن مقطع شاید این تصمیم سخت بود اما خوشحالم که یکی از بهترین اقدامات را انجام داده و تصمیمات را گرفتیم.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم به خصوص در ۲ بازی آخر که با وجود مشکلات زیاد مانند میزبانی، نبود کادر فنی به دلیل ابتلا به کرونا با غیرت و شهامت بازی کردند و نشان دادند دختران مسلمان و محجبه ما در عرصه‌های بین المللی هم می‌توانند با غیرت حاضر شده و مثل یک سرباز قدم بردارند. از حمایت وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که نقش پررنگی داشتند. امیدوارم با این نتیجه بیش از گذشته از هندبال حمایت شود. هندبال نشان داد ظرفیت لازم را برای افتخارآفرینی دارد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: باید از سفارت‌مان در اردن که کنار ما بودند و زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. این عزیزان در این ۲-۳ روزی که مشکل داشتیم کنار تیم بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول