اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رکورد جدید واکسیناسیون کرونا در خراسان‌جنوبی ثبت شد

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: با تزریق ۱۱ هزار و ۲۶۴ دُز واکسن کرونا در ۲۴ ساعت رکورد جدید واکسیناسیون در خراسان‌جنوبی ثبت شد.

رکورد جدید واکسیناسیون کرونا در خراسان‌جنوبی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تاکنون ۲۸۸ هزار و ۷۶۷ نفر در استان خراسان‌جنوبی دُز اول واکسن کرونا و ۱۶۱ هزار و ۷۴۷ نفر نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در این استان به ۴۵۰ هزار و ۵۱۴ دُز رسیده و همچنین در ۲۴ ساعت منتهی به روز گذشته (۲۹ شهریور) ۱۱ هزار و ۲۶۴ دُز واکسن کرونا در استان خراسان‌جنوبی تزریق و ثبت شد.

پیش از این تعداد تزریق روزانه واکسن کرونا در خراسان‌جنوبی بیش از ۹ هزار دز اعلام شده بود.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن کرونا که در خراسان‌جنوبی به متولدین ۱۳۸۳ و قبل از آن رسیده است باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

در حال حاضر هیچ شهری از استان خراسان‌جنوبی در وضعیت قرمز نیست و ۷ شهرستان بیرجند، طبس، نهبندان، فردوس، قاینات، سربیشه و زیرکوه در وضعیت نارنجی، ۳ شهرستان درمیان، سرایان و بشرویه در وضعیت زرد و شهرستان خوسف هم در وضعیت آبی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول