اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طرح «نماد» چه گره‌هایی از مشکلات دانش‌آموزان باز کرد؟

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس طرح «نماد» تکالیفی برای سازمان‌های مختلف مشخص شده که باید براساس آن به وظایف خود عمل کنند در غیر این صورت بر اساس قانون پیگیری خواهد شد.

طرح «نماد» چه گره‌هایی از مشکلات دانش‌آموزان باز کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص بررسی مشکلات اجرای طرح «نماد» اظهار داشت: طرح نماد طرح خوب و ارزشمندی بوده که از سوی آموزش و پرورش ارائه و اطلاعات خوبی در خصوص دانش‌آموزان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه تقسیم بندی‌های خوبی در خصوص آسیب‌ها در حوزه دانش‌آموزان شده است، افزود: اما هدف از اجرای طرح «نماد» صرف جمع‌آوری اطلاعات نبوده بلکه ارائه راهکارهای مناسب بر‌اساس اطلاعات جمع‌آوری شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متاسفانه سندی به این عظمت عملا بر روی کاغذ باقی مانده است، خاطرنشان کرد: کودکان امروز کسانی هستند که آینده این کشور را می‌سازند باید نسبت به تعلیم و تربیت و رفع آسیب‌های احتمالی پیش روی آنان راهکارهای مناسبی ارائه شود.

وی در رابطه با تکالیف سازمان‌های مختلف به منظور اجرای طرح « نماد» ادامه داد: بر اساس طرح «نماد» تکالیفی برای سازمان‌های مختلف مشخص شده که باید بر اساس آن به وظایف خود عمل کنند و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

خلیل‌اللهی تصریح کرد: اگر سازمانی به تکالیف محوله خود بر اساس طرح «نماد» عمل نکند طبق قانون قابل پیگیری خواهد بود و در اجرای قانون با هیچ کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/60025/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول