اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری رویداد «نوجوانان اربعینی» همزمان با اربعین حسینی

رویداد «نوجوان اربعینی» در آستانه فرارسیدن روز اربعین به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد «نوجوانان اربعینی» همزمان با اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس رویداد «نوجوان اربعینی» در آستانه فرارسیدن روز اربعین به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

رویداد نوجوانان اربعینی همزمان با اربعین حسینی

این برنامه در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس بزرگترین گردهمایی عالم و حرکت عشق و ایمان همراه با بصیرت و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ارزشمند اربعین، با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدام به برگزاری اولین فراخوان «نوجوان اربعینی» کرده است.

ارسال آثار تا ۱۵ مهر

علاقه‌مندان نوجوان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بخش‌های مختلف فراخوان و ارسال آثار، می‌توانند تا پانزدهم مهرماه سال جاری آثار خود از قبیل تولیدات صوتی و تصویری، عکس، دلنوشته، خاطره، مداحی، نغمات عاشورایی و سرود را به آدرس arbaeen.nojavan در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال و در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

۸ سفر زیارتی مشهد ۴۰ سنگ انگشتری از مضجع امام حسین (ع)

به آثار برگزیده به رسم یادبود جوایز ارزشمندی همچون هشت کمک هزینه سفر زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس هر کدام به ارزش ده میلیون ریال و برای چهل نفر از شرکت‌کنندگان نگین انگشتری از سنگ مضجع نورانی حرم مطهر امام حسین علیه‌السّلام در نظر گرفته شده است.

برگزاری پویش «هر تشکل قرآنی، یک هیأت حسینی»

به گزارش فارس پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیأت حسینی» توسط خانه‌ها و مؤسسات قرآنی سطح استان تهران برگزار شد.

در این پویش ملی در سطح استان تهران بیش از ۱۰۰ خانه و مؤسسه قرآنی مشارکت کردند که ضمن برگزاری مراسمات سخنرانی و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اقدام به تلاوت هزاران سوره فجر در شب‌های محرم و همچین اجرای سوگواره ملی «حسین شهید راه قرآن»، اجرای مسابقات تفسیر قرآن کریم، کتابخوانی و مسابقات هنری در رشته‌های عکاسی، تولید موشن گرافیک، کلیپ، نغمات عاشورایی، پادکست با موضوعات قرآن و امام حسین‌ (ع) و همچنین تلاوت آنلاین قرآن کریم کردند.

این هیأت‌ها علاوه بر اقدامات قرآنی و عزاداری، اقدام به اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه و همدلی در قالب توزیع اقلام غذایی، گوشت گرم، غذای گرم، لوازم بهداشتی در بین نیازمندان در مناطق مختلف کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول