اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

جزییات جشنواره فارمکس اعلام شد

دبیرخانه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021 در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رویداد، برخی جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره را اعلام کرد.

جزییات جشنواره فارمکس اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، دبیرخانه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021 در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رویداد، برخی جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره را اعلام کرد.

 غرفه شرکت هایی که غرفه آرایی دارند، چند روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه جهت انجام فعالیت های غرفه سازی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

 بیش از 40 کارگاه آموزشی و ShowCase در حوزه ها و موضوعات مختلف صنعت دارو، توسط اساتید متخصص و مجرب در جشنواره فارمکس 2021 برگزار خواهد شد که در نوع خود کم نظیر محسوب می شود.

 انتخاب عناوین و اساتید کارگاه های آموزشی و ShowCaseها بر اساس نیازسنجی های انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره و همچنین نظرسنجی از بازدیدکنندگان دوره های گذشته، انجام شده است.

 مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021، ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 27 مهرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. 

 در این مراسم بسیاری از مقامات و مسئولین کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بزرگان صنعت دارویی کشور، سفرای کشورهای خارجی در ایران و مهمانان ویژه داخلی و خارجی جشنواره حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول