اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برادران سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند و بنده از این امر مبارک خرسندم.

سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  امروز در جمع بسیجیان سپاه ویژه تبریز اظهار داشت: برادران سپاهی و بسیجی علاوه بر کارهای نظامی در کارهای فرهنگی و اجتماعی در مناسبت های مختلف از جمله در هفته اخیر مراسم شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی نکوداشت پیرغلامان حسینی سراسر کشور سالگرد رحلت شاعر معاصر استاد شهریار جهادگران سپاه و بسیج نقش تعیین‌کننده و اثرگذاری دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری خدمات سپاه در حوزه سلامت از ابتدای شیوع کرونا عملکرد بسیجیان و سپاهیان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه مثال زدنی عنوان کرد.

 امام جمعه تبریز در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: در بعد نظامی حضور قهرمانان سپاه عاشورا در مرزهای شمال غرب کشور به‌قدری اثرگذار بود که دوستان نظام را خوشحال و دشمنانش را در بحرانی‌ترین زمان‌ها مایوس کرد.

وی اظهار داشت: در جریان واکسیناسیون خودرویی شهر، سپاه عاشورا پیشقدم خدمت رسانی شد که این امر نیز تاثیر مثبتی بر تسریع واکسینه مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود گفت جا دارد در این مقال به خدمات سپاه تبریز آفرین بگویم و نیز تحسین میکنم که سپاه عاشورا و فرمانده دلاور آن سردار عابدین خرم در دل مردم منطقه جای دارند.

انتهای پیام/60027/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول