اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی موقوفات بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندرانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.

اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی موقوفات بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح مهر تحصیلی در استان، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان از محل عوائد موقوفات مازندران اهدا می‌شود.

وی افزود: عواید موقوفات حوزه تحصیل و کمک به دانش‌آموزان در راستای طرح مهر تحصیلی و اجرای نیت واقف هزینه و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: تمامی عواید موقوفات استان بر اساس نظر واقف در وقف نامه عمل می شود و هیچ گونه انحرافی در آن وجود ندارد.

حیدری با بیان این اینکه وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شود، تصریح کرد: این طرح هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌پذیرد که در تلاشیم حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نباشد و یا در روند تحصیل دچار مشکل نشود.

وی از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی از محل عوائد موقوفات ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.

حیدری در پایان با اعلام اینکه همه جامعه باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: هر فردی در ترویج فرهنگ وقف گام موثری بردارد از ثواب وقف برخوردار می‌شود؛ که بهتر است همه در ترویج فرهنگ وقف گام جدی و اساسی برداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول